  • 1. Data: 2007-07-04 22:09:21
    Temat: Sprzedaz bez danych
    Od: wuuer <w...@w...pl>

    witam
    jak do tej pory moimi klientami byly firmy, ktorym wystawialem faktury.
    Nie mam kasy fiskalnej. Jak sprzedawac produkty / uslugi osobom fizycznym
    nie posiadajac ich danych - anonimowo? Prowadze jednoosobowa dzialalnosc
    gospodarcza na podstawie wpisu do ewidencji (jestem platnikiem vat
    czynnym).

    pzdr.

  • 2. Data: 2007-07-04 23:18:58
    Temat: Re: Sprzedaz bez danych
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 5 lipca 2007 00:09
    (autor wuuer
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6h5qh$jbf$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > jak do tej pory moimi klientami byly firmy, ktorym wystawialem faktury.
    > Nie mam kasy fiskalnej. Jak sprzedawac produkty / uslugi osobom fizycznym
    > nie posiadajac ich danych - anonimowo?

    Paragon z Kasi Fiszkalnej też jest anonimowy :D

    Generalnie ja robię zestawienie sprzedaży anonimowej i raz w miesiącu je
    księguję. Możesz na upartego wystawiać paragony niefiszkalne ale po co?
    Tak czy siak, pilnuj limitów zwolnienia z Kasi.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 3. Data: 2007-07-07 14:30:33
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    Użytkownik "wuuer" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > jak do tej pory moimi klientami byly firmy, ktorym wystawialem faktury.
    > Nie mam kasy fiskalnej. Jak sprzedawac produkty / uslugi osobom fizycznym

    Na fakturę VAT zawierającą dane osobowe osoby fizycznej.

    > nie posiadajac ich danych - anonimowo?

    Taka sprzedaż będzie wykroczeniem skarbowym.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 4. Data: 2007-07-07 20:14:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 7 lipca 2007 16:30
    (autor Le5zek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6o89r$eel$1@news.onet.pl>):

    > Na fakturę VAT zawierającą dane osobowe osoby fizycznej.
    > Taka sprzedaż będzie wykroczeniem skarbowym.

    Weź nie chrzań głupot! Nie kupowałeś nigdy nic w kiosku żadnym bez kasy?
    Podawałeś swoje dane zawsze?

    Normalnie się spisuje zestawienie sprzedaży bezrachunkowej i już.

  • 5. Data: 2007-07-10 17:09:41
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wasz znak: <f6o89r$eel$1@news.onet.pl>):

    > Weź nie chrzań głupot! Nie kupowałeś nigdy nic w kiosku żadnym bez kasy?

    Interesujące. Kiosk jako płatnik VAT niezobowiązany do posiadania kasy
    fiskalnej ze względu na wysokość obrotu ....
    Poza tym jest mowa o sprzedaży b2b.

  • 6. Data: 2007-07-11 08:45:15
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 10 lipca 2007 19:09
    (autor Le5zek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f70erd$lsa$1@news.onet.pl>):

    > Interesujące. Kiosk jako płatnik VAT niezobowiązany do posiadania kasy
    > fiskalnej ze względu na wysokość obrotu ....

    No właśnie... I co, podawałeś?

    > Poza tym jest mowa o sprzedaży b2b.

    że kę? Mowa jest o sprzedaży dla osoby fizycznej mieszczącej się jak
    rozumiem w limitach zwolnienia z kasi.

    --

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,