  • 1. Data: 2007-07-05 06:05:04
    Temat: Uszkodzenie ciala o co prosic lekarza?
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    2 dni temu koles kierujacy wozkiem widlowym w markecie, powaznie
    uszkodzil noge memu tacie, czy jak on pojdzie do lekarza to czy musi
    prosci o cos specjalego czy wystarczy jakis zwykly papier, czy moze
    byc to kazdy lekarz, czy musi sie legitymowac jakims specjalnym
    stanowiskiem?
    A i jeszcze jedno, kompletnie nie wiem jkiej wysokosci odszkodowania
    sie domagac, takie uszkodzenia ciala to w jakiej wysokosci sie
    ksztaltuja, i na ile realnie mozna liczyc?
    pozdro

  • 2. Data: 2007-07-05 06:09:12
    Temat: Re: Uszkodzenie ciala o co prosic lekarza?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sebcio pisze:

    > na ile realnie mozna liczyc?

    Na tyle ile wynosi szkoda.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-07-05 06:14:36
    Od: "Highlander" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sie domagac, takie uszkodzenia ciala to w jakiej wysokosci sie
    > ksztaltuja, i na ile realnie mozna liczyc?

    Musi powiedziec lekarzowi, ze to wypadek przy pracy, po zakonczonym leczeniu
    dostanie druk N-9, który zalacza sie do protokolu wypadkowego. zwolnienie
    wypadkowe jest platne w 100% wynagrodzenia. Niczym nie musi sie legitymowac
    . Realnie lekarz orzecznik ZUS zawsze daje mniej - wysokosc odszkodowan
    znajdziesz na stronie zus - http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=402#729
    Pozdrawiam
    HL

  • 4. Data: 2007-07-05 06:41:29
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Thu, 5 Jul 2007 08:14:36 +0200, "Highlander" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >. Realnie lekarz orzecznik ZUS zawsze daje mniej - wysokosc odszkodowan
    To nie byl wypadek przy pracy, moj tata byl tam jako klient, mam juz
    oswiadczenie kolesia ktory rozjechal tate i kierownika sklepu, czego
    jescze wiecej potrzebuje?
    a za tabele dziekuje

  • 5. Data: 2007-07-05 07:35:59
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Thu, 05 Jul 2007 08:41:29 +0200, Sebcio <s...@w...pl>
    wrote:

    >To nie byl wypadek przy pracy, moj tata byl tam jako klient, mam juz
    >oswiadczenie kolesia ktory rozjechal tate i kierownika sklepu, czego
    >jescze wiecej potrzebuje?
    >a za tabele dziekuje
    A i jeszcze jedno, pozwac mam konkretna osobe ktora kierowala tym
    wozkiem, czy market na terenie ktorego zdazenie mialo miejsce?

  • 6. Data: 2007-07-05 09:01:38
    Od: "Highlander" <m...@o...pl>

    > A i jeszcze jedno, pozwac mam konkretna osobe ktora kierowala tym
    > wozkiem, czy market na terenie ktorego zdazenie mialo miejsce?

    Jak tak to nie wiem :(
    Musisz pogadac z jakims cywilista... sa tu jacys moze?
    Firma powienna byc odpowiedzialna.. chyba "odpowiedzialnosc deliktowa"
    pozdr
    HL

  • 7. Data: 2007-07-05 16:30:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    Na 99,99% market jest ubezpeiczony od odpowiedzialnosci cywilnej. Zapytaj
    keirownika marketu w jakiej firmie i tam zlóz po prostu wniosek o
    odszkodowanie na ich formularzu. Warto miec karte informacyjna od lekarza,
    który tacie udzielal pierwszej pomocy oraz od lekarzy leczacych pózniej. I
    zbierac rachunki za leki.