  • 1. Data: 2007-07-04 20:00:55
    Temat: Umieszczenie materiałów telewizyjnych w internecie
    Od: krasnal5555 <p...@m...com>

    Witam, mam pytanie: Czy można umieszczać na stronie www bieżące
    programy informacyjne np 'wiadomości' TVP1, skoro są to aktualne
    informacje ze świata?

  • 2. Data: 2007-07-04 20:13:14
    Od: "maria jeżowska" <m...@N...gazeta.pl>

    Jeżeli masz umowę na korzystanie z ich materiałów, to można.
    Jeżeli nie masz, to nie wolno.
    Możesz zamieszczać wyłącznie albo swoje własne produkcje, albo produkcje
    innych za ich zgodą.

  • 3. Data: 2007-07-04 21:08:13
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 4 lipca 2007 22:00
    (autor krasnal5555
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@o...googlegroups.co
    m>):

    > Witam, mam pytanie: Czy można umieszczać na stronie www bieżące
    > programy informacyjne np 'wiadomości' TVP1, skoro są to aktualne
    > informacje ze świata?

    Można, przecie TVP to robi...
    Zresztą nie tylko wiadomości mogą... Inne własne produkcje też. Obcych
    zapewne nie...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/