eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    From: "ww" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Date: Wed, 28 May 2014 10:42:05 +0200

    Witam

    Kupiłem przedmiot za 700 zł. Od razu zaznaczam, że nie jest żadna zaniżona
    cena. Sprzedawca nie miał też chyba do tej ceny
    początkowo zastrzeżeń. Sprawa się trochę przeciągnęła (powiedzmy, że z mojej
    winy jeśli można tu mówić o jakiejś winie). Po prostu
    nie mam pozostałych komponentów, a sprzedawca daje tylko 10 dni na
    sprawdzenie, więc postanowiłem najpierw zgromadzić
    najpierw całą resztę żeby mieć do testów. Chodziło tu o niecały tydzień. No
    i sprzedawca się obraził. Zaczął teksty, że jestem
    niepoważny i takie tam. Ale ja z zakupu nie chcę rezygnować. No to procesor
    SIĘ ZEPSUŁ (przypadkiem nagle się to
    okazało). W końcu pieniądze wpłaciłem, on je odesłał.

    Bez sądu się pewnie nie obejdzie. Jest ktoś w stanie zgadnąć jakie mam
    szanse ? Jak na takie sprawy zapatrują się
    sądy ? Robić coś w tej sprawie czy to olać ? Na towarze mi aż tak nie zależy
    ale bezczelność takich typów mnie
    doprowadza do szału. Czy są szanse, że jeśli wygram to wyjdę z grubsza na
    zero ? Mam korespondencję z której wynika, że
    nie chodzi o uszkodzenie. Dopiero potem zaczął o tym pisać.

    Najlepsze jest to, że sprzęt już wrócił na allegro ! Sprzedawca twierdzi, że
    sprzęt się zepsuł i wystawia go po godzinie znowu. W tej
    sytuacji chyba nie powinno być najmniejszego problemu z udowodnieniem
    sprzedawcy kłamstwa.

    Nawiasem mówiąc ta aukcja wygląda jak prywatna a w mailach pisze coś o
    "marnowaniu czasu moich pracowników".