  • 1. Data: 2004-08-06 08:37:42
    Temat: Sprawy urlopowe w instytucjach panstwowych
    Od: "Marek Ludwinski" <l...@c...pl>

    WItam,

    Mam taki orzech do zgryzienia. Potrzbowalem odpis swiadectwa maturalnego
    w jednej ze szkol "na dzis". Zadzwonilem, Pani odpowiedziala ze nie ma
    problemu,
    ale ... dopiero za tydzien bo dyrektor i zastepcy sa na urlopach. Czy jest
    normalna sprawa, ze kadra kierownicza w tym samym czasie idzie na urlop ???
    Dla mnie wydaje sie to troszeczke dziwne. Prosze o opinie.

    Pozdrawiam,
    Marek Ludwinski

  • 2. Data: 2004-08-06 12:42:52
    Temat: Re: Sprawy urlopowe w instytucjach panstwowych
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

> [...]
    ???
    > Dla mnie wydaje sie to troszeczke dziwne. Prosze o opinie.

    NTG...

    --
    ..::SebOLO::.. mówi pa pa...

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 3. Data: 2004-08-06 12:53:39
    Od: "Marek Ludwinski" <l...@c...pl>

    > NTG...

    Ja wiem czy nie ta grupa ... no ale nic.

    Pozdrawiam,
    Marek Ludwinski