  • 1. Data: 2004-12-09 15:12:23
    Temat: Sprawiedliwy wyrok
    Od: "Sebastian" <v...@o...pl>

    Czy grzywna wysokości 600 zł + "KOSZTY" postępowania to sprawiedliwa kara za
    potrącenie 3 osób na przejściu dla pieszych? Przy czym sąd w wyroku wykzauje że
    ewidentna wina jest po stronie osoby prawadzacej samochód (potracenie na
    przejsciu przy zielonym swietle dla pieszych). Czy dokument przesłanny i
    zatytułowany wyrok nakzaowy przedstawia wszystkie wymierzone kary?
    Pytam bo w tym dokumencie nie ma nic o zabraniu prawa jazdy.

  • 2. Data: 2004-12-09 15:22:27
    Temat: Re: Sprawiedliwy wyrok
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sebastian" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy grzywna wysokości 600 zł + "KOSZTY" postępowania to sprawiedliwa kara
    > za
    > potrącenie 3 osób na przejściu dla pieszych?

    Jaki był "efekt" potrącenia? Jeśli tylko siniaki i otarcia to w połączeniu z
    dotychczasową niekaralnością sprawcy nie widzę w tej karze nic szczególnego.
    Lecz pewnie z punktu widzenia potrąconego powinna być kara śmierci+
    konfiskata mienia;))

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-12-09 15:38:51
    Od: v...@o...pl

> [...]
    > dotychczasową niekaralnością sprawcy nie widzę w tej karze nic szczególnego.
    > Lecz pewnie z punktu widzenia potrąconego powinna być kara śmierci+

    Obrażenia jak najbardziej poważne :
    uraz głowy (szwy) w tym kilku dniowy pobyt w szpitalu. Wizyty w szpitalu w celu
    odsączania płynow nagromadzonych w wyniku uderzenia, poza głową mocne
    potłuczenia ciała. Strona twarzy od uderzenia sina od szyji po czoło i otarcia
    krwawiące na twarzy szpeczące (na szczęście gojące się). Uraz psychiczny.
    U innej osoby uraz kręgosłupa (pękniety krąg) a u trzciej ogólne potłuczenia.
    Ale czy poza ta grzywna i kosztami postepowania czy to wszystkie kary a prawo
    jazdy odebrane nie zostało?

  • 4. Data: 2004-12-09 15:39:20
    Od: "Sebastian" <v...@o...pl>

  • 5. Data: 2004-12-09 15:49:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ale czy poza ta grzywna i kosztami postepowania czy to wszystkie kary a

    Pewnie nie bo nie jest to obligatoryjne.

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-12-09 16:38:32
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]
    > Ale czy poza ta grzywna i kosztami postepowania czy to wszystkie kary a prawo

    Rozumiem, że ty jesteś pokrzywdzony. To wszystko zależy od tego jak ty oceniasz
    ten wyrok.
    Obiektywnie rzecz biorąc jest dość łagodny. Ale z drugiej strony co ci to da, że
    kierowca zostanie ukarany surowiej. Przynamniej nie będziesz musiał chadzać po
    sądach, a to też duży plus. Wysokośc kary nie ma znaczenia dla ewentualnego
    odszkodowania.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-12-09 16:54:53
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czy grzywna wysokości 600 zł + "KOSZTY" postępowania to sprawiedliwa
    kara za
    > potrącenie 3 osób na przejściu dla pieszych? Przy czym sąd w wyroku wykzauje że

    To tylko grzywna ... a dodatkowo osoby poszkodowane moga zlozyc pozwy o
    odszkodowanie na drodze cywilnej.

  • 8. Data: 2004-12-09 16:54:56
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > zatytułowany wyrok nakzaowy przedstawia wszystkie wymierzone kary?
    > Pytam bo w tym dokumencie nie ma nic o zabraniu prawa jazdy.

    Jezeli sprawca byl ktos z rodziny sedziego, sam sedzia, prokurator albo
    policjant to wszystko jasne. A pan nie rozumie w takim przypadku takiej
    kary?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 9. Data: 2004-12-09 17:25:55
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 9 Dec 2004 16:12:23 +0100, Sebastian <v...@o...pl> napisał:

> [...]
    > zatytułowany wyrok nakzaowy przedstawia wszystkie wymierzone kary?
    > Pytam bo w tym dokumencie nie ma nic o zabraniu prawa jazdy.

    A kto ci naopowadał takich bzdur, że wyroki maja być sprawiedliwe?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 10. Data: 2004-12-09 18:06:54
    Od: "Sebastian" <v...@o...pl>

> [...]
    > sądach, a to też duży plus. Wysokośc kary nie ma znaczenia dla ewentualnego

    Według mnie pierwszą rzeczą jaką powini zrobić to zabrać prawo jazdy i
    skierować na ponowny kurs i to już wyniosło by 1200 zł. Poza tym dodatkowo kare
    grzywny. Przecież mandata za przekroczenie prędkości jest podobnej wielkości.