  • 1. Data: 2004-12-09 13:35:13
    Temat: przekroczenie granicy bez paszportu?
    Od: " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    pare dni temu skradziono mi paszport. W konsulacie zapewniono,ze moge wrocic
    do Polski na swieta, przedkladajac dowod osobisty. Jak wyglada sprawa
    powrotu do Londynu? Czy wystarczy dowod osobisty? Na paszport trzeba czekac
    kilka miesiecy!

  • 2. Data: 2004-12-09 13:54:06
    Temat: Re: przekroczenie granicy bez paszportu?
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > do Polski na swieta, przedkladajac dowod osobisty. Jak wyglada sprawa
    > powrotu do Londynu? Czy wystarczy dowod osobisty? Na paszport trzeba

    Wygląda tak samo.
    Dowód wystarczy w zupełności.
    Na paszport (w Polsce) czeka sie 3 tygodnie.

    Pozdr

  • 3. Data: 2004-12-09 13:59:02
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do Polski na swieta, przedkladajac dowod osobisty. Jak wyglada sprawa
    > powrotu do Londynu? Czy wystarczy dowod osobisty?

    Oczywiscie, ze mozna. Przeciez od 1 maja jestesmy w UE.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2004-12-09 14:03:05
    Od: " Iwa" <p...@W...gazeta.pl>

    Dziekuje!
    moge spac spokojnie(-:

  • 5. Data: 2004-12-09 14:12:07
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Iwa napisał(a):
    > Dziekuje!
    > moge spac spokojnie(-:

    Ja bym nie był taki pewny, a co z układem z Shengen?
    nn

  • 6. Data: 2004-12-09 14:14:33
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Iwa napisał(a):
    > Dziekuje!
    > moge spac spokojnie(-:

    przeczytaj np. to: http://www.mswia.gov.pl/media_wywiady_pr1_100804.htm
    nn

  • 7. Data: 2004-12-09 14:16:58
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    Nic.
    Ma się dobrze.
    A czemu pytasz??

    Pozdr

  • 8. Data: 2004-12-09 14:24:37
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    Iwa napisał(a):
    > Dziekuje!
    > moge spac spokojnie(-:

    przeczytaj np. to: http://www.mswia.gov.pl/media_wywiady_pr1_100804.htm
    nn

    I gdzie tu jest napisane ,że obywatel UE musi mieć paszport przy wjeździe do
    Wlk Brytanii??
    A wjeżdżając do Czech, Słowacji, Węgier, Słowenii też paszport niby?? Też są
    poza Schengen.
    Kontrola paszportowa ma potwerdzić tożsamość obywatela UE na podstawie
    legalnego dokumentu
    tożsamości.I tyle.

    Pozdr
    P.S Byłem w Londynie 3 razy od 1.05. Dowód jest skuteczny na 100%.

  • 9. Data: 2004-12-09 14:25:48
    Od: "kumie" <k...@p...onet.pl>

    > Dziekuje!
    > moge spac spokojnie(-:

    Nie możesz. Ciekawe ile kredytów będzie do spłacenia po stracie dokumentów.
    Najgorsze jest to, że o długach dowiesz się dopiero od komornika... :-(
    Szybko zawiadom wszelkie możliwe organy o utracie paszportu a potwierdzenia
    tych zawiadomień pilnuj bardziej niż sam paszport.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 10. Data: 2004-12-09 14:26:59
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    jot.be napisał(a):

    > P.S Byłem w Londynie 3 razy od 1.05. Dowód jest skuteczny na 100%.

    no to faktycznie może spać spokojnie ;)
    wyraziłem tylko moje zaniepokojenie
    nn