  • 1. Data: 2004-12-09 13:58:56
    Temat: wezwanie do zapłaty
    Od: "Todi" <G...@p...onet.pl>

    Jak dzisiaj siedziałem w aucie w płatnej strefie zobaczyłyłem jak jakis
    dziwnie umundurowany pan za mną coś wypisuje po czym wkłada za wycieraczkę
    samochodu stojącego za mną. Następnie podszedłem zobaczyć co ciekawego ów
    pan włażył za wycieraczkę . Jak okazało się to było wezwanie do zapłaty ,
    coś mnie napadło i wyjąłem to wezwanie , potargałem i wyrzuciłem do kosza ,
    nastepnie odjechałem.
    Mam trochę wyrzutów sumienia i zastanawiam się co grozi teraz właścicielowi
    auta , za którego wycieraczką było ów potarganie przeze mnie wezwanie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-09 15:52:04
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > auta , za którego wycieraczką było ów potarganie przeze mnie wezwanie?

    zalezy od wlasciciela, albo potulnie zaplaci po wezwaniu go w formie
    przewidzianej prawem, albo bedzie sie wykrecal mowiac, ze to nie on jechal, ten
    temat juz byl tutaj walkowany x razy.
    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-12-09 18:20:54
    Od: "PK" <p...@w...itserwis.pl>

    Witam

    > zalezy od wlasciciela, albo potulnie zaplaci po wezwaniu go w formie
    > przewidzianej prawem,

    Jaka jest forma przewidziana prawem?

    Pozdrawiam
    PiotrK