  • 1. Data: 2007-01-30 18:45:34
    Temat: Sprawa za naruszenie godności osob. funkcjonariusza
    Od: 8...@i...pl

    Witam
    Niedługo mam sprawę za "chwycenie za poły i oparcie o ścianę"
    policjanta na służbie.
    Chciałbym się dowiedzieć jaka kara w praktyce jest wymieżana za to
    przestępstwo.
    Karany nie byłem. Według kodeksu do 3 lat.
    Do zdażenia doszło na komisariacie, policjant cały czas mnie uderzał w
    tył głowy,
    popychał itp. W pewnym momencie nie wytrzymałem i odepchnąłem go od
    siebie.
    Wtedy wpadli pozostali funkcjonariusze, poznęcali się trochę nademną,
    powpisywali
    niezłe kwiatki do protokołów itp.
    Czy w sądzie mam jakąś szansę na obronę? Dowodów nie mam żadnych,
    tylko słowa.
    Poprostu paranoja - sam zostałem pobity a będę ukarany za obronę
    własnej godnośći.
    pozdrawiam i liczę na pomoc

  • 2. Data: 2007-01-30 18:53:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik 8...@i...pl napisał:
    > Czy w sądzie mam jakąś szansę na obronę? Dowodów nie mam żadnych,

    Nie.

    Rok, półtora w zawiasach na dwa.

    Jak drugi raz Ci dogodzą takim oskarżeniem w tym okresie to posiedzisz ze 3 lata.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2007-01-30 19:01:27
    Od: "frank s" <8...@i...pl>

    Jakaś grzywna do tego??

    Miałem około promil w wydychanym powietrzu - to wpływa na wyrok?

  • 4. Data: 2007-01-30 20:55:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik frank s napisał:
    > Jakaś grzywna do tego??

    Być może.

    > Miałem około promil w wydychanym powietrzu - to wpływa na wyrok?

    Może wpłynąć negatywnie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 5. Data: 2007-01-30 21:05:49
    Od: "frank s" <8...@i...pl>

    Dzięki za odpowiedź:)

    najbardziej z tego wszystkiego interesuje mnie to czy jest możliwość
    posadzenia mnie za to, czy na 100% będą zawiasy?

  • 6. Data: 2007-01-31 10:43:56
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "frank s" <8...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Dzięki za odpowiedź:)

    >najbardziej z tego wszystkiego interesuje mnie to czy jest możliwość
    >posadzenia mnie za to, czy na 100% będą zawiasy?

    Kara będzie zawieszona na 100% ... pozatym oczywiście
    złóż wyjaśnienia w Sądzie, ja bym do tego złożył
    zawiadomienie o przestępstwie do prokuratury
    na tego Policjanta. (przy odrobinie szcześcia
    będzie kolejna sprawa, a jeżeli na tego Policjanta
    ktoś składał podobne doniesienia to masz pewne szanse)

    Tomy M.