  • 1. Data: 2004-04-27 17:23:18
    Temat: Sprawa rozwodowa i fałszywe zeznania pozwanego !!!
    Od: "Bezy" <b...@w...pl>

    Witam mam pytanie dotyczące wypowiedzi przed sądem mojego ojca!!!
    Mianowicie na sprawie rozwodowej - pierwszej (ugodowej) ojciec zeznał,
    ze moja mama uprawia ze mna a potem z moim nieletnim bratem
    orgie seksualne co mnie bardzo obraza ta obelga!!!
    Oczywiscie sa to wyssane z palca oszczerstwa!!
    Czy po zakończeniu sprawy rozwodowej moge wystapić do sądu cywilnego
    i wytoczyć ojcu sprawe o odszkodowanie pieniężne i jaka kwote mog zażądać
    jeżeli moge.

    ps oczywiście jeszcze duzo takich podobnych kłamstw ojciec wymyślił
    co go stawia z góry na pozycji przegranej.

    pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2004-04-27 19:30:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bezy wrote:
    > Witam mam pytanie dotyczące wypowiedzi przed sądem mojego ojca!!!
    > Mianowicie na sprawie rozwodowej - pierwszej (ugodowej) ojciec zeznał,
    > ze moja mama uprawia ze mna a potem z moim nieletnim bratem

    Nieletnim? To znaczy? Jaki wiek konkretnie.

> [...]
    > do sądu cywilnego i wytoczyć ojcu sprawe o odszkodowanie
    > pieniężne i jaka kwote mog zażądać jeżeli moge.

    IMHO to sprawa karna będzie, ale z powództwa cywilnego (Art.216 KK), ale
    może jeszcze coś się da znaleźć...

  • 3. Data: 2004-04-27 19:53:48
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Andrzej Lawa wrote:
    > IMHO to sprawa karna będzie, ale z powództwa cywilnego (Art.216 KK)

    z oskarżenia prywatnego to się nazywa :)

    KG

  • 4. Data: 2004-04-27 19:59:10
    Od: "Bezy" <b...@w...pl>

    Tzn mam sie rozwodzi z ojcem, ja mam lat 21 a brat w lipcu 16. Na rozprawie
    wstepnej w rozwonie (ugodowej) ojciec ni z tad ni z owad wymyslil sobie ze
    mama z nami uzadza orgie seksualne!!! Co jest oczywiscie nie prawda!!! NIe
    wiem co chcial tym wskurac bo raczej tym zdaniem nie obroni sie - pozartym
    to nie wszystko, powymyslal duzo zeczy z czego nic nie mialo miejsca!
    nie bede tu streszczal calej sytuacji bo jest tego na kilka godzin pisania
    chodzi mi tylko czy po rozprzwie rozwodowej gdzie mysle ta sytuacja bedzie
    rozwiaazana i wyjasniona moge wystapic o odszkodowanie za tą zniewage i
    oskarżenie!!

    Pozdrawiam Marcin

  • 5. Data: 2004-04-27 21:18:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > z oskarżenia prywatnego to się nazywa :)

    Tfutfutfu!

    Oczywiście :)

    Żem się przejęzyczył ;)

  • 6. Data: 2004-04-28 15:09:42
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Bezy" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wstepnej w rozwonie (ugodowej) ojciec ni z tad ni z owad wymyslil sobie ze
    > mama z nami uzadza orgie seksualne!!! Co jest oczywiscie nie prawda!!!

    Ale jest bardzo prawdopodobne, że orgie te uprawiałeś zamiast chodzić do
    szkoły! Zwłaszcza na lekcje języka polskiego. Kaleczysz język polski w
    sposób okrutny .

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2004-04-28 15:34:03
    Od: "Bezy" <b...@w...pl>

    > Ale jest bardzo prawdopodobne, że orgie te uprawiałeś zamiast chodzić do
    > szkoły! Zwłaszcza na lekcje języka polskiego. Kaleczysz język polski w
    > sposób okrutny .
    Głową muru nie przebijesz a idiota zawsze idiotą pozostanie - lepiej bedzie
    jak zamilkniesz