    From: "Bezy" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa rozwodowa i fałszywe zeznania pozwanego !!!
    Date: Tue, 27 Apr 2004 21:59:10 +0200

    Tzn mam sie rozwodzi z ojcem, ja mam lat 21 a brat w lipcu 16. Na rozprawie
    wstepnej w rozwonie (ugodowej) ojciec ni z tad ni z owad wymyslil sobie ze
    mama z nami uzadza orgie seksualne!!! Co jest oczywiscie nie prawda!!! NIe
    wiem co chcial tym wskurac bo raczej tym zdaniem nie obroni sie - pozartym
    to nie wszystko, powymyslal duzo zeczy z czego nic nie mialo miejsca!
    nie bede tu streszczal calej sytuacji bo jest tego na kilka godzin pisania
    chodzi mi tylko czy po rozprzwie rozwodowej gdzie mysle ta sytuacja bedzie
    rozwiaazana i wyjasniona moge wystapic o odszkodowanie za tą zniewage i
    oskarżenie!!

    Pozdrawiam Marcin