  • 1. Data: 2004-04-27 16:15:17
    Temat: Prośba o usunięcie danych osobowych
    Od: ".:Ciwir:." <t...@s...pl>

    Witam,
    Z tego co wiem zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych art. 32 §6
    osoba której dane dotyczą ma prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia,
    sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich
    przetwarzania lub ich usunięcia.
    Poszukuję wzoru pisma które można przesłać do firmy przetwarzającej moje
    dane z prośbą o usunięcie mojch danych osobowych.

    Dziękuje za wszelką pomoc,
    Paweł [.:Ciwir:.]

  • 2. Data: 2004-04-27 16:46:24
    Temat: Re: Prośba o usunięcie danych osobowych
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    :Ciwir:. <t...@s...pl> napisał(a):

    > Poszukuję wzoru pisma które można przesłać do firmy przetwarzającej moje
    > dane z prośbą o usunięcie mojch danych osobowych.

    Jezu Chryste na deskorolce, a to aż wzoru trzeba szukać?!

    "Zgodnie z ustawą [nazwa] z dnia [data], ja, niżej podpisany [imię i
    nazwisko], zamieszkały [adres], proszę o bezzwłoczne usunięcie moich danych
    osobowych z bazy danych firmy [nazwa].

    [podpis, data]

    JoP