  • 1. Data: 2004-04-27 17:23:48
    Temat: dzień wolny za 1 maja
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Czy pracodawca może udzielić dzień wolny za 1 maja w czerwcu 2004? Czy
    może tylko udzielić taki dzień w maju 2004?
    --
    Kuba
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net

  • 2. Data: 2004-04-27 20:04:46
    Temat: Re: dzień wolny za 1 maja
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości
    > Czy pracodawca może udzielić dzień wolny za 1 maja w czerwcu 2004? Czy
    > może tylko udzielić taki dzień w maju 2004?

    Mogl równie dobrze udzielic w dniu 2 stycznia 2004 - jak stalo sie to w
    wielu firmach.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2004-04-28 08:34:04
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mogl równie dobrze udzielic w dniu 2 stycznia 2004 - jak stalo sie to w
    > wielu firmach.

    Nie jestem tego pewny - ważne jest aby w tym samym okresie rozliczeniowym, a
    okres rozliczeniowy może trwać maks. 4 miesiące (firma sama określa ile
    trwa, ale nie więcej niż 4 i nie mneij niż 1).

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-04-28 16:47:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie jestem tego pewny

    Za to ja jestem.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 5. Data: 2004-04-28 21:59:05
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) SQLwysyn w wiadomości <news:c6ontq$bsr$3@mamut.aster.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Za to ja jestem.

    A jak ma się to do okresu rozliczeniowego?

    --
    Olgierd
    Living Colour, "Time's Up"

  • 6. Data: 2004-04-29 05:08:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 28. kwietnia 2004 23:59 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Olgierd:

    > Niejaki(a) SQLwysyn w wiadomości <news:c6ontq$bsr$3@mamut.aster.pl>
    > powiedział(a) co następuje:

    > A jak ma się to do okresu rozliczeniowego?

    Tak, że wolny dzień należy rozliczyć w okresie rozliczeniowym. Od tego on
    jest. Tak jak spowiedź wielkanocną odbywa się w okresie wielkanocnym, a
    procesje w oktawę Bożego Ciała.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)