  • 1. Data: 2005-11-07 22:19:47
    Temat: Sprawa o zarządzenie wykonania kary
    Od: Michał Bartkowski <i...@i...pl>

    Witam

    Zostałem skazany w licpu wyrokiem sądu(wyrok w
    zawieszeniu+grzywna+koszty sądowe).
    Koszty i grzywnę opłaciłem, co prawda po terminie wyznaczonym w wyroku,
    ale zapłaciłem.
    Teraz dostałem pismo z wezwaniem na sprawę o zarządzenie wykonania kary.
    Czy to oznacza, że wyrok zostanie mi odwieszony za to, że spóźniłem się
    z zapłatą?
    Czy po prostu jak pokażę w Sądzie dowody wpłaty to sąd to uzna i mnie puści?
    I czy kara będzie odwieszona czy po prostu dostanę do odsiedzenia kwotę
    grzywny i kosztów sądowych?

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź