  • 31. Data: 2019-04-21 21:13:32
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-17 o 19:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup

    > O ile wiem to nie.
    > Sprawa glosna, bo chyba najpierw bylo poszukiwanie, potem aresztowanie
    > domniemanego sprawcy, potem dlugie szukanie ciala ...
    >
    > Iwona z Sopotu tez zadna celebrytka ...

    Wczoraj poczytałam sobie o sprawie Bieniuka i jak się okazuje jest on
    znajomym tych samych ludzi (np. ten Krystek) co Iwona.

    --
    animka

  • 32. Data: 2019-04-21 21:21:57
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Odnoszę wrażenie, że nawet nie ma dowodu na to, że doszło do zabójstwa,
    > a nie nieszczęśliwego wypadku.

    "Adam Z. miał mówić funkcjonariuszom, że "krytycznej nocy pomiędzy nim a
    Ewą Tylman doszło do sprzeczki zakończonej szarpaniną, a pokrzywdzona
    uciekła na skarpę nad rzeką. Gdy oskarżony ją dogonił, Ewa Tylman
    straciła równowagę i spadła. Przestraszony tym Adam Z. - jak sam miał
    opowiedzieć funkcjonariuszom - chwycił pokrzywdzoną za ręce i pociągnął
    w kierunku rzeki Warty. Następnie zanurzył jej ciało w wodzie i popchnął
    tak, by popłynęło z nurtem. Następnie podjął działania, które miały
    odsunąć od niego wszelkie podejrzenia" - wskazał prokurator. "
    https://www.tvn24.pl/poznan,43/poznan-sprawa-ewy-tyl
    man-adam-z-uslyszal-wyrok,903773.html

    --
    animka

  • 33. Data: 2019-04-22 10:31:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2019 o 21:21, Animka pisze:

> [...]
    > tak, by popłynęło z nurtem. Następnie podjął działania, które miały
    > odsunąć od niego wszelkie podejrzenia" - wskazał prokurator. "

    Ale to nie jest dowód w sprawie. Nie byłby nawet, gdyby oskarżony to
    powiedział przed sadem, a tym czasem mamy tylko zeznania policjantów, że
    on to mówił po zatrzymaniu. To samooskarżenie.

    Rozsądnie rzecz ważąc trudno uznać, że Ewa T. w nocy postanowiła się
    ochłodzić i utopiła się. Obydwoje byli pijani. Pytanie, na ile
    zachowanie Adama Z. przyczyniło się do jej wpadnięcia do wody, czy Adam
    Z. o tym wiedział i czy miał możliwość udzielenia jej pomocy. Sąd uznał,
    że nie i chwilowo to kończy sprawę.

  • 34. Data: 2019-04-22 14:38:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Ale to nie jest dowód w sprawie. Nie byłby nawet, gdyby oskarżony to
    > powiedział przed sadem, a tym czasem mamy tylko zeznania policjantów, że
    > on to mówił po zatrzymaniu. To samooskarżenie.

    Powinni nagrywać. Jeśli nie nagrywali to Adam Z na pewno podpisał
    protokół tego co zeznawał. Bez przeczytanego i podpisanego protokołu
    policja nie wypuściłaby go z budynku.

> [...]
    > zachowanie Adama Z. przyczyniło się do jej wpadnięcia do wody, czy Adam
    > Z. o tym wiedział i czy miał możliwość udzielenia jej pomocy. Sąd uznał,

    Wszystko takie popieprzone. Nikomu nie warto wierzyć na tym świecie, a w
    sądach kłamią na potęgę. Takie parszywe zakłamanie.

    --
    animka

  • 35. Data: 2019-04-22 14:53:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to nie jest dowód w sprawie. Nie byłby nawet, gdyby oskarżony to
    > powiedział przed sadem, a tym czasem mamy tylko zeznania policjantów, że
    > on to mówił po zatrzymaniu. To samooskarżenie.

    No widzisz jaki ten świat i przepisu dziwne. Taką mamy prokuraturę - jak
    czterech kulsonów zabije człowieka na komisariacie i się nagra, to za
    mało żeby postawić choćby zarzut nieumyślnego spowodowania śmieci. A w
    innej sprawi, mimo że się nagrało jak podejrzany _nie_popiełnił_
    zarzucanego mu czynu sapopodpierdółka wystarcza jako niezwykle mocny
    dowód. Gdyby nie to że Stachowiak zanieczyścił swoimi zwłokami kibel to
    też by się pewnie do czegoś przyznał, tylko tak głupio wyszło, że nie
    zdążył... Broń dalej swoich kumpli i prokuratorów.

    Shrek

  • 36. Data: 2019-04-22 14:55:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 14:53, Shrek pisze:
    > Gdyby nie to że S. zanieczyścił swoimi zwłokami kibel

    czy aby szrek nie przesadza, zwłaszcza w taki świąteczny dzień ?

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 37. Data: 2019-04-22 21:05:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 21:13:32 +0200, Animka napisał(a):

    > Wczoraj poczytałam sobie o sprawie Bieniuka i jak się okazuje jest on
    > znajomym tych samych ludzi (np. ten Krystek) co Iwona.

    Iwona jakas znajomą grupy Krystka ?
    Czy tylko przez to, ze z Sopotu ?

    Ale Krystek tez zaden celebryta, wiec czemu media sie tak interesuja ?
    :-)

    J.

  • 38. Data: 2019-04-22 22:31:28
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-22 o 21:05, J.F. pisze:

    > Iwona jakas znajomą grupy Krystka ?
    > Czy tylko przez to, ze z Sopotu ?
    >
    > Ale Krystek tez zaden celebryta, wiec czemu media sie tak interesuja ?
    > :-)

    To sobie poczytaj kto on jest, kim jest ta znajoma Bieniuka itd. Na
    instagramie czy gdzies tam reklamowała się: "Lubiębyćbita". no i
    pokazywała jakiś pejcz. Poszła do hotelu z Bieniukiem, dostała może taki
    wpierdol jaki lubi a potem zgłosiła się na policję, że została pobita i
    zgwałcona przez niego.LOL
    Poczytaj sobie też z kim zadawała się Iwona.

    --
    animka

  • 39. Data: 2019-04-22 23:05:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 14:38, Animka pisze:

    > Powinni nagrywać. Jeśli nie nagrywali to Adam Z na pewno podpisał
    > protokół tego co zeznawał. Bez przeczytanego i podpisanego protokołu
    > policja nie wypuściłaby go z budynku.

    Nawet, jakby to dłutem w kamieniu wyrzeźbił, to nie jest to dowód zabójstwa.

  • 40. Data: 2019-04-22 23:07:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No widzisz jaki ten świat i przepisu dziwne.

    Przepisy są dobre, tylko Ty ich nie rozumiesz, a jeszcze innym próbujesz
    matactwo zarzucać tylko dlatego, że próbują Ci wyjaśnić ich złożoność.