  • 41. Data: 2019-04-23 06:00:23
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przepisy są dobre, tylko Ty ich nie rozumiesz, a jeszcze innym próbujesz
    > matactwo zarzucać tylko dlatego, że próbują Ci wyjaśnić ich złożoność.

    Chcesz powiedzieć, że prokuratura złamała przepisy w sprawie Tylman? No
    bo skoro przepisu dobre a prokurator dał dupy oskarżając bezpodstawnie
    człowieka...

    Shrek

  • 42. Data: 2019-04-23 18:52:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2019 o 06:00, Shrek pisze:

    > Chcesz powiedzieć, że prokuratura złamała przepisy w sprawie Tylman? No
    > bo skoro przepisu dobre a prokurator dał dupy oskarżając bezpodstawnie
    > człowieka...

    Chcę powiedzieć, że wypowiadasz się na tematy, o których nie masz nawet
    bladego pojęcia. Dla Ciebie każde uniewinnienie, to jakaś zbrodnia ze
    strony prokuratora i policjantów.

  • 43. Data: 2019-04-25 19:35:26
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-22 o 14:38, Animka pisze:

    > Wszystko takie popieprzone. Nikomu nie warto wierzyć na tym świecie, a w
    > sądach kłamią na potęgę. Takie parszywe zakłamanie.

    I do kogo masz o to pretensje? Do sądu?

    --
    Sonn

  • 44. Data: 2019-04-26 13:17:07