  • 1. Data: 2003-03-12 11:11:15
    Temat: Sprawa SPAMU jeszcze raz .......
    Od: "Konrad S" <k...@i...pl>

    Witam
    Dostałem mail reklamujecy jakąś podrzędną szkołe (ktory uważam za SPAM) ,
    jednak pod koniec tego maila jest oto taki zapis

    UWAGA! Niniejsza oferta nie jest SPAMEM, została wysłana jednorazowo,
    wyłącznie do użytkowników Największej w Polsce Giełdy Ofert B2B i
    OPENKontakt.com. Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywać podobnych
    informacji prosimy o zmianę parametrów państwa konta. Aby to zrobić kliknij
    tu!

    Moje pytania
    Czy jest to SPAM ??
    Jaka jest definicja SPAMU ??

  • 2. Data: 2003-03-12 12:19:19
    Temat: Re: Sprawa SPAMU jeszcze raz .......
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konrad S wrote:
    > Moje pytania
    > Czy jest to SPAM ??
    > Jaka jest definicja SPAMU ??

    A zgadzales sie otrzymywac taka informacje? niech ci udowdonia..
    to jest spam i mozesz ich juz zaskrazac

  • 3. Data: 2003-03-12 12:19:32
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

> [...]
    > OPENKontakt.com. Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywać podobnych
    > informacji prosimy o zmianę parametrów państwa konta. Aby to zrobić
    boze, czego to juz ludzie nie wymyslaja...

    > Czy jest to SPAM ??
    jak najbardziej

    pzdr
    Kaf

    http://www.polspam.info/whatis.php

  • 4. Data: 2003-03-12 18:09:29
    Od: Pawel 'Marvel' Tkaczyk <p...@n...midea.pl>

    Konrad S wrote:
> [...]
    > OPENKontakt.com. Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywać podobnych
    > informacji prosimy o zmianę parametrów państwa konta. Aby to zrobić kliknij

    IMO nie jest to spam, jeśli w bazie, którą wymieniłeś podałeś
    dobrowolnie swój adres e-mail i odhaczyłeś, że zgadzasz się na
    otrzymywanie od nich ofert handlowych (lub zgodziłeś się na regulamin
    bez czytania, a tam było coś takiego).

    --
    Paweł Tkaczyk, MIDEA http://www.midea.pl [firmowa]
    p.tkaczyk [at] midea.pl http://void.midea.pl [prywatna]

  • 5. Data: 2003-03-13 12:24:03
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:
    > A zgadzales sie otrzymywac taka informacje? niech ci udowdonia..
    > to jest spam i mozesz ich juz zaskrazac

    Z pewną taką nieśmiałością oczekuję pierwszego wyroku w takiej
    sprawie i coś mi się wydaje, że długo jeszcze na taki wyrok
    poczekam. Już widzę te śledztwa i te posiedzenia. Jak w sprawie
    Rywina... ;)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10237 dzień życia, sprawność

  • 6. Data: 2003-03-31 20:04:53
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w sprawie
    > Rywina... ;)

    tam przynajmniej prokuratura 'mniej wiecej' :) wie kogo i za co sciga,
    tu moze byc znacznie gorzej.

  • 7. Data: 2003-03-31 20:09:18
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Pawel 'Marvel' Tkaczyk" <p...@n...midea.pl> napisał w
    wiadomości news:3E6F77D9.6000700@nospam.midea.pl...
    ,

    ok, zgadzam sie, jest to spam.

    znaczy sie e-mail poszedl do "wszystkich userow portalu",
    nie sadze wiec, aby mozna bylo otrzymana przez Ciebie
    wiadomosc interpretowac jako "oferte handlowa skierowana
    na OZNACZONY adres e-mail".
    reklamodawca nie wyslal do Ciebie tej wiadomosci,
    nie wskazal palcem na liscie (spisie?) Twego imienia i nazwiska,
    ani Twego adresu e-mail. Zapewne nawet nie zdaje sobie
    sprawy z tego, ze to WLASNIE TY miedzy innymi
    otrzymales ta wiadomosc.