eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problem z ERAGSM
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-03-12 11:00:42
    Temat: Problem z ERAGSM
    Od: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl>

    9 stycznia przedluzylem umowe z ERAGSM, wymieniajac aparat na nowy. Promocja
    w przedluzeniu umowy bylo dodatkowe 100 minut darmowych rozmow. Sprzedawca
    nie poinformowal mnie, ze w umowie zawarta jest wiadomosc o jednoczesnej
    koniecznosci zmiany taryfy. Stalo sie to przyczyna nie uwzglednienia
    promocji dotyczacej darmowych minut. Promocja darmowych minut trwa do konca
    marca.
    Co zrobic aby eragsm przedluzyla mi promocje o 3 miesiace? Oczywiscie
    zgadzam sie na zmiane taryfy wymagana w umowie.

    Wymnieniajac aparat sprzedawca zapewnial mnie o przyznaniu darmowych minut,
    nie zwracajac mi uwagi, na potrzebe zmiany taryfy.

    O braku darmowych minut dowiedzialem sie dopiero po otrzymaniu faktury w pod
    koniec lutego. Przyznanie mi tej promocji do konca marca nie ma sensu,
    poniewaz nie zdaze jej wykorzystac. Wynika z tego potrzeba przedluzenia
    promocji o dodatkowe 3 miesiace.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1