  • 1. Data: 2003-03-12 11:14:35
    Temat: Dowod osobisty
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    Witam!
    Chodzi o to ze wlasnie zlozylam papierki na nowy dowod, no musialam
    ale slyszalam, znaczy wiem ze stary dowod mozna zatrzymac po wplaceniu 5 zl,
    tzn dziurkuja go i tzreba zaplacic 5 zl aby go miec, bo inaczej urzad
    zabiera. I stad pytanko jest na to jakas ustawa? jakis przepis?
    jak robilam paszport to przedziurkowali i oddali nic nie chcieli zadnej
    kasy, to dlaczego z dowodu chca?

    pozdrawiam cieplutko
    Beata

  • 2. Data: 2003-03-12 12:10:06
    Temat: Re: Dowod osobisty
    Od: "Kuba" <p...@o...pl>

    Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabiera. I stad pytanko jest na to jakas ustawa? jakis przepis?
    > jak robilam paszport to przedziurkowali i oddali nic nie chcieli zadnej

    ja w kroakowie dostalem z powrotemz dziurkami i to bez zadnej kasy>

    pozdrawiam
    Kuba

  • 3. Data: 2003-03-13 16:35:40
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    > ja w kroakowie dostalem z powrotemz dziurkami i to bez zadnej kasy>
    >
    > pozdrawiam
    > Kuba

    We Wrocławiu tez bez kasy.
    Magda