  • 1. Data: 2002-06-10 09:56:26
    Temat: Sprawa - Bardzo ważne i pilne
    Od: "Qwax" <...@...q>

    Sprawa przedstawia się następująco:

    1. na Akcie oskarżenia widnieje data 25.06.2001r. (!!!)
    2. W doręczeniu aktu oskarżenia (datowane 3.06.2002r.) jest napisane,
    że dostarczono akt oskarżenia z dnia 25.06.2002r. (!!!)
    3. (powyższe dane mam z dowodu dostarczonego innej osobie ze sprawy -
    ja moje pismo odbiorę dzisiaj) Dzisiaj jest 10.06.2002r.
    4. W terminie 7 dni od daty doręczenia mam prawo złożyć odpowiedź na
    akt oskarżenia i wnieść o nowe wnioski dowodowe.
    5. Rozprawa jest wyznaczona na 17.06.2002r (!!!!)
    6. Jeden z oskarżonych ma wyznaczonego adwokata z urzędu - z którym
    nie wiadomo czy zdąży się skontaktować (odbierze akt oskarżenia dziś
    lub jutro)

    Czy wszystko jest tu zgodne z prawem?
    Czy i na jakiej podstawie mogę domagać się odroczenia rozprawy?
    Czy mogę i na jakiej podstawie domagać się odrzucenia aktu oskarżenia?
    Czy i kiedy ulegnie przedawnieniu termin rozprawy (dochodzenie będzie
    musiało się rozpocząć od nowa)? - coś takiego obiło mi się o uszy

    Pozdrawiam
    Qwax