  • 1. Data: 2002-06-10 10:01:49
    Temat: nieuczciwy developer
    Od: petresku <p...@w...poczta.pl>

    Mam duzy problem i nie wiem jak sobie z cala sprawa poradzic.
    Podpisalem z developerem umowe przedwstepna na kupno mieszkania. W tejze
    umowie jest zapis ze place za udzial w czesciach wspolnych budynku z
    ktorych korzystaja wszyscy lokatorzy. Teraz przed podpisaniem aktu
    notarialnego wyszlo ze musze developerewi zaplacic dodatkowo za
    pomieszczenie w piwnicy, ktore zostalo przebudowane na swego rodzaju
    swietlice (po co komus cos takiego w piwnicy ?). Pieniadze za udzial w
    tym pomieszczeniu sa niemale, a ja mam wrazenie ze juz zaplacilem za
    udzial w czesciach wspolnych, a to jest ewidentnie czesc wspolna.
    Developer mowi ze MUSZE zaplacic. Z drugiej strony lokatorzy poplacili
    bo boja sie ze jesli to nie bedzie nasza wlasnosc developer urzadzi
    jakas dzialalnosc gospodarcza i beda sie obcy ludzie krecili po budynku.
    Nie wiem juz co robic. Czy placic ? Czy moge sie od tego wykrecic ? Nie
    chce zadnego takiego pomieszczenia !
    Prosze o porade badz kontakt do dobrego prawnika moze bedzie cos
    wiedzial.
    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-11 06:54:44
    Temat: Re: nieuczciwy developer
    Od: ender <m12345@NOSPAM_friko3.onet.pl>

    petresku wrote:
> [...]
    > chce zadnego takiego pomieszczenia !
    > Prosze o porade badz kontakt do dobrego prawnika moze bedzie cos

    Czyżby to firma DomDevelopment?
    Zajrzyj na stronę akacje5.prv.pl i tam zapytaj mieszkańcy tego osiedla
    mają bardzo podobne problemy z developerem i na pewno podadzą Ci kontakt
    do dobrego prawnika.

  • 3. Data: 2002-06-11 08:25:12
    Od: petresku <p...@w...poczta.pl>

    Nie to nie DD, ale dzieki za rade !

  • 4. Data: 2002-06-11 09:01:26
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    > Czyżby to firma DomDevelopment?
    > Zajrzyj na stronę akacje5.prv.pl i tam zapytaj mieszkańcy tego osiedla

    nie wchodzi

  • 5. Data: 2002-06-11 10:07:26
    Od: ender <m12345@NOSPAM_friko3.onet.pl>

    wp wrote:

    > nie wchodzi

    Były chwilowe problemy ze stroną :-(

  • 6. Data: 2002-06-11 10:29:43
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    > Były chwilowe problemy ze stroną :-(

    tylko ze ta chwila nadal trwa

  • 7. Data: 2002-06-11 11:28:41
    Od: "wp" <n...@w...pl>

    ni emoge znalesc info o klopotach z DD na stronie akacji

  • 8. Data: 2002-06-11 13:21:30
    Od: ender <m12345@NOSPAM_friko3.onet.pl>

    wp wrote:
    > ni emoge znalesc info o klopotach z DD na stronie akacji

    Forum znajduje się pod adresem:

    http://um.sokolowpodl.pl/akacje5/modules.php?op=modl
    oad&name=XForum&file=index
    Istnieje jeszcze "stara" lista mailingowa pod adresem: