    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Date: Tue, 28 Jun 2005 19:23:30 +0200

    paramati wrote:
    > Witam wszystkich!
    > Mam taki problem. Miejsce publiczne (Miejski rynek), siedzę na ławce
    > spożywam piwo, ktore mam opakowane w gazetę, lub w specjalnie
    > przygotowana torebke, czy wobec prawa jest mi to dozwolone ? Co robic w

    Nie. Przepis zakazuje picia alkoholu. Nawet z butelki ze smoczkiem.

    > przypadku gdy podejdzie do mnie władza poprosi dokumenty i rzeknie, że
    > bedzie kara za sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym, (zaznaczam, ze
    > nie mozna wywnioskowac, ze to alkohol, bo puszka jest owinieta) i , ze
    > oni i tak wiedzą, ze w tej gazecie jest piwo lub inny alkohol. W jaki
    > sposob mozna sie wytłumaczyc w takiej sytuacji.

    Nijak. Jakiś idiota wymyślił przepis, w którym zakazał picia alkoholu w
    miejscach publicznych i teraz takie mniej kompetentne a za to bardziej
    ambitne jednostki pracujące w SM czy policji go wykorzystują do
    nabijania sobie 'punktów za aktywność'.

    Opakowanie nie ważne. Ważna zawartość.

    Dlatego zastanawiam się, czy nie zebrać większej grupki abstynentów,
    skołować skądś zapas butelek po whiskey, napełnić je zimną herbatą i
    demonstracyjnie w okolicy komendy popilać z gwinta ;->

    TEGO przepis nie zakazuje.

    PS: ustabilizuj sobie czasownik 'spożywać' (ciagle zmieniasz mu pisownię).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)