  • 1. Data: 2007-08-19 09:44:45
    Temat: Spor o pomieszczenie piwniczne.
    Od: "jurasas" <n...@m...pl>

    Sprawa wyglada tak ze w bloku sa piwnice do uzytku wszystkich mieszkancow
    klatki, typu pralnia, suszarnia. Pomieszczenie ktore jest mi potrzebne od
    kilku lat zajmuje nielegalnie (bez pozwolenia administracji) pewna starsza
    kobieta. Zaczolem starania o usyskanie pozwolenia, wiec zlozylem podanie
    oraz zebralem zgody prawie wszystkich mieszkancow klatki. Kiedy owa
    starsza kobieta sie o tym dowiedziala powiedziala ze ona tego pomieszczenia
    nie zwolni i zaraz po mnie zlozyla rowniez podanie. Oczywiscie pozbierala
    tez zgody mieszkancow, ale oprocz listy ze zgodami miala prawdopodobnie
    e soba jakas kartke na ktorej pozbirala kilka podpisow jakby wycofujacych
    wczesniej podpisane dla mnie zgody. Prawdopodobnie kilka starszych osob
    udalo jej sie namowic do tego.

    Wlasnie otrzymalem pismo z adm. ze nie moge otrzymac tego pomieszczenia
    poniewaz kilka osob ktore wyrazily dla mnie zgode wycofaly ja i otrzymuje
    piwnice tamta pani, ktora zreszta uzytkuje ja od dawna (nielegalnie).
    Dziwi mnie ze podaje sie taka argumentacje, bo to ze ona uzytkuje ja od
    dawna to chyba tylko podstawa do wyegzekwowania oplaty za nielegalne
    uzytkowanie a nie argument przemawiajacy za wydaniem jej tego
    pomieszczenia.

    Co moge w tej sytuacji zrobic? Zamierzam sie odwolac od tej decyzji.
    Zastanawiam sie jakie przepisy reguluja przydzielanie takich pomieszczen.
    Dodatkowo czy to jest legalne ze na jakims swistku mozna uniewaznic
    podstepnie zgody dla mnie. Wrazie gdyby mi sie nie udalo uzyskac tej
    piwnicy chcialbym doprowadzic do otwarcia jej i mozliwosci uzytkowania
    przez wszystkich lokatorow

    Licze na WASZA pomoc
    Pozdrawiam
    j...@i...pl