  • 1. Data: 2004-04-24 23:11:51
    Temat: sprzedaz notarialna mieszkania
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl>

    Prosba -jak postapic przy zawarciu koncowego aktu notarialnego, sprzedazy
    mojego mieszkania aby zabezpieczyc sie, gdyz pieniadze kupującego /kredyt
    bankowy/ moga wplynac dopiero po przedstawieniu aktu notarialnego zakupu
    mieszkania przez kupujacego - jaki punkt zaznaczyc w akcie aby uniknac
    dajmy na to nie wplacenia kwoty uzupelniajacej wartosc za mieszkanie
    /umowa wstepna zwarta pobrana zaliczka 10 %, notariusz ze strony kupujacego/
    z powazaniem Darek

  • 2. Data: 2004-04-25 21:40:40
    Temat: Re: sprzedaz notarialna mieszkania
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Darek wrote:

> [...]
    > dajmy na to nie wplacenia kwoty uzupelniajacej wartosc za mieszkanie
    > /umowa wstepna zwarta pobrana zaliczka 10 %, notariusz ze strony kupujacego/

    tu notariusz pomoze swoja wiedza. Mozliwosci jest wiele. Innym problemem
    na jaki nie ma sie zadnego wplywu a wynika on z zerowego bezpieczenstwa
    rynku nieruchomosci - to mozliwosc sprzedania z ciagu np tygodnia 20
    razy tej samej nieruchomosci. Zaden zapis przed tym nie uchroni :( A
    złodzieje uciekaja z grubą kasą za granicę.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-04-26 10:18:36
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    sebol wrote:

> [...]
    > razy tej samej nieruchomosci. Zaden zapis przed tym nie uchroni :( A
    > złodzieje uciekaja z grubą kasą za granicę.

    Zwroc uwage, ze kupujacy tez ryzykuje.

    No bo moznaby sie umowic na "przekazanie" mieszkania
    po zaplacie reszty kwoty..

    Boguslaw