  • 1. Data: 2003-07-22 14:40:21
    Temat: Spółki - Pytanie
    Od: "kamil" <d...@p...fm>

    Witam

    Mam problem potrzebuję informacje na temat spółek tzn. spółki cywilnej,
    jawnej i z o.o. Nie orientujecie się czy nie ma gdzieś jakiegoś opracowania
    na temat, jak założyć taką spółkę, obowiązki, odpowiedzialność, upadłość
    itp. Takie małe streszczenie najwazniejszych kwesti związanych ze spółkami.
    Nie chcę przedstawiać tego materiału jako swojego potrzebuję go dla rodziny.
    Jak narazie to mam tylko wiadomości z lex-a suche artykuły a przydała by się
    jakaś mała broszura. Za wszelką pomoc dzięki

    Pozdrawiam
    DS