  • 1. Data: 2004-02-14 13:07:12
    Temat: URTiP a udostepnianie Internetu
    Od: "sQuert" <s...@o...pl>

    Witam jesli udostepniam internet dla kilku osob
    w ten sposob ze nikt na tym nie zarabia oplaty sa
    rozkladane po rowno na wszyskich. Czy musze to gdzies zarejestrowac?

    PS. Tylko nie piszcze daj sobie spokoj i tak cie nie sprawdza
    bo nademna taka grozba wisi

    Pozdrawiam

    sQuert

  • 2. Data: 2004-02-14 14:34:48
    Temat: Re: URTiP a udostepnianie Internetu
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Szanowny sQuert <s...@o...pl> napisał:

    > Witam jesli udostepniam internet dla kilku osob
    > w ten sposob ze nikt na tym nie zarabia oplaty sa
    > rozkladane po rowno na wszyskich. Czy musze to gdzies zarejestrowac?

    Z praktyki wiem, że tak naprawdę nie da się na równo podzielić kosztów, więc
    teotetycznie od każdej "zarobionej" złotówki powinno zapłacić się podatek.
    Niektórzy rozwiązują ten problem rejestrując DG lub stowarzyszenie.
    Słyszałem, że w świetle prawa takie twory jak Amatorskie Sieci Komputerowe
    też nie są czymś legalnym, a jednak sporo ich jest.

    Po zarejestrowaniu (i chyba zgodzie administracji budynku) zgłaszasz się do
    URTiP (tu jest o tym
    http://www.urtip.gov.pl/urtip/a/tekst.jsp?place=urti
    p_ln_sg_prawa&news_cat_i
    d=40&news_id=327 ) i gotowe.

    > PS. Tylko nie piszcze daj sobie spokoj i tak cie nie sprawdza
    > bo nademna taka grozba wisi

    Poczytaj w goglach, było tego sporo.

    Pozdrawiam,
    Radzio