  • 21. Data: 2003-03-21 09:12:18
    Temat: Re: Spolka cywilna raz jeszcze
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Maddy" [...]

    > Dopóki nie musze ich rozliczac, spółki cywilne moga sobie egzystować.

    A co tak trudnego w wyliczeniu podatku w s.c. ?

    > Cisnienie mi skacze jak musze toto rozliczać i to jeszcze w rozmiarach
    > na granicy obowiązkowego przekształcenia w sp.j. a wspólnicy wykonuja
    > jakies dzikie harce żeby tylko progu nie przeskoczyć, do tego jeden
    > wchodzi, drugi wychodzi i żągluja ogromnym majątkiem.
    > Paranoja.

    Alez madziu..
    to ZUPELNIE INNA SPRAWA...

    Dzikie harce nie sa wskazane, ale ja bym ie strzelal,
    a tak zmienil prawo podatkowe, ze prowadzeniw dzialanosci
    "w wiekszym rozmierza" w formie nie majacej osobowosci prawnej
    byloby kompletnie nieoplacalne...

    > Maddy wcale nieciekawa

    Boguslaw
    (nie lubiacy strzelac do s.c. )

  • 22. Data: 2003-03-21 22:43:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 21 Mar 2003 01:31:56 +0100), "Marcin
    Olender" <d...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Ale subsydiarnie, ma zdolność sądową, upadłościową, ma majątek i w ogóle -
    >jest to juz spółka, a nie takie niewiadomoco.

    Ale wyjaśnij mi jakie to ma znaczenie praktyczne. CO MI TO MOŻE DAĆ?
    tego właśnie nie umiem zrozumieć :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 23. Data: 2003-03-24 06:39:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Mar 2003, Marcin Olender wrote:
    [...]
    >+ Aaaaaaargh! Jak to - zachowuję NIP????? Jak? Za co? W imię czego?

    Ykhm... Znaczy wtopiłem - to przezornie po angielsku znikam ;> !

    pzdr, Gotfryd