  • 11. Data: 2002-02-01 20:32:58
    Temat: Re: Spolka cywilna
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Dotykasz ciekawego punktu, bo tu zdania są podzielone:
    a) nazwisko CO NAJMNIEJ jednego ze wspólników;
    b) nazwiska WSZYSTKICH wspólników.
    IMHO problem nierozstrzygnięty, ja głosuję za a).
    Dżek

  • 12. Data: 2002-02-02 11:00:41
    Od: "gipsy" <s...@p...onet.pl>

    Złożyłem wniosek o założenie spółki cywilnej do Urzędu Miasta. Nie musiałem
    podawać nazwiska żadnego ze wspólników.
    gipsy

  • 13. Data: 2002-02-03 08:16:48
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "DHN" <p...@p...com> napisał:

    >a) nazwisko CO NAJMNIEJ jednego ze wspólników;
    >b) nazwiska WSZYSTKICH wspólników.
    'Mój' US życzy sobie b) lub jedno nazwisko+'i spółka'.

    Artur Golański

  • 14. Data: 2002-02-03 19:01:09
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "gipsy" <s...@p...onet.pl> napisał:

    >Złożyłem wniosek o założenie spółki cywilnej do Urzędu Miasta. Nie musiałem
    >podawać nazwiska żadnego ze wspólników.
    I przyjeli ;-P UM nie rejestruja spółek !
    ZTCW dzialalnosc zglaszaja wszyscy wspolnicy, kazdy na wlasne
    nazwisko, jako indywidualni przedsiebiorcy.

    Artur Golański