  • 11. Data: 2008-10-07 21:11:34
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa - nakaz zdemontowania anten sat / anten wifi / kabli sieci LAN...
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 19:12
    (autor Papkin
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <48eb989f$1@news.home.net.pl>):

    > http://img149.imageshack.us/my.php?image=antena1wk2.
    jpg
    > http://img228.imageshack.us/my.php?image=antena2yr1.
    jpg

    Ja mam lepsze:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/a20081005-
    143047.jpg

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-10-08 08:34:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Przesadzasz, szczególnie z tą wielką płytą - ewidentnie cegła z połowy
    > lat '50. Estetykę zaś bardziej razi brud na elewacji, niż te anteny.
    > Natomiast dla superestetów jest cywilizowane rozwiązanie:

    nie, chodzilo mi ze arabusy maja podobnie oblepione swoje mieszkania. Odbieraja
    TV arabica oczywiscie i kazdy to musi ogladac bo przeciez nie bedzie sie
    asymilowal z 'tubylcami' z Francji. Jak bedziesz na wycieczce w Paryzu to
    zobacz te dzielnice, ich sie nie oglada normalnie bo to nie trasa dla turystow
    ;)

    Porownuje tylko dbanie o wyglad. Ciekawe czy w Szwajcarii znajdziesz takie
    widoczki.

  • 13. Data: 2008-10-08 09:22:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Kodeks cywilny, art. 684

    Czlonek spoldzielni nie jest najemca.

    MJ

  • 14. Data: 2008-10-09 21:47:16
    Od: Martin Fox <k...@g...com>

    Dnia Tue, 7 Oct 2008 17:53:29 +0200, Maciek C napisał(a):

    [ciach]
    http://infobot.pl/r/OG4
    Przypadkiem nie o tym pisałeś?
    Jeśli tak to najbardziej powinno cię zainteresować:
    "Hutnik przyznaje jednak, że chodzić do sądu nie zamierza: - To tylko tak,
    na postrach. Wiadomo, że spółdzielcy niechętnie spełniają prośby, więc
    lepiej ich trochę postraszyć odpowiedzialnością za niepodporządkowanie się
    uchwale zarządu - mówi wiceprezes Ogrodniczek."

    --
    Martin Fox
    Escort MkIV '89 + Mark Jaws 2 / Lemm