  • 51. Data: 2002-05-14 23:52:08
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > Tomek, mam nadzieje ze prace nad czytnikiem ida dobrze.
    > Czas mija za okolo 2 godziny. %*)

    Rozumiem, ze juz finiszujesz, Tomek. %*)
    Zostalo niecale 40 minut.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 52. Data: 2002-05-15 00:34:55
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > Rozumiem, ze juz finiszujesz, Tomek. %*)
    > Zostalo niecale 40 minut.

    Oh, kurcze ... Tomek, na smierc zapomnialem, ze dalem ci ekstra 1
    godzine ponad to, co sam okresliles - wiec masz czas do 3:30, a nie do
    2:30 (czyli juz). Przepraszam, nie chcialem cie zdenerwowac na finiszu.
    %*). Poniewaz poganialem cie nieslusznie, to przyjmijmy ze masz czas do
    8:00 rano. Ja akurat ide spac, a ty bedziesz mial czas zeby w ogole
    zrobic ze swojego czytnika prawdziwe cudenko.

    Ok?

    To do uslyszenia z rana.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 53. Data: 2002-05-15 05:17:07
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    To co napisał nadaje sie jako materiał dla psyhiatry.

    Jak tam twój KF palancie? Jeśli już nie umiesz go użyc to po co
    odpisujesz?

    Leszek

  • 54. Data: 2002-05-15 05:23:18
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > A ja sobie mysle, ze ty sobie przeczytaj lepiej to twoje obrzucani
    > gownem, to bedziesz wiedzial kto tu powinien pojsc do psychiatry.
    Mysle,
    > ze postronni tez to widza.

    Widzą! I zapewne im ciebie żal palancie.Nie zwalaj winy na KF którego
    obsługa jest dla ciebie zbyt skomplikowana.Wystarczy nie odpisywać tym
    którym dało sie "plonka" i nawet się nikt nie kapnie że twój KF nie
    działa.Ale to jest proste dla normalnych ludzi.Schizofrenik nad tym
    nie panuje.

    Leszek

  • 55. Data: 2002-05-15 10:45:46
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"
    >
    > To co napisał nadaje sie jako materiał dla psyhiatry.

    Widze, ze juz gonisz zupelnie w pietke. %*)

    > Jak tam twój KF palancie?

    Bez zmian. I z tym "palantem" to bym nie przesadzal, robisz sie nudny.

    > Jeśli już nie umiesz go użyc to po co odpisujesz?

    1. Wyjasnilem gdzie indziej, ze rzecz nie polega na umiejetnosci
    uzywania go.

    2. W innym liscie ci pisalem, ze nieumiejetnosc czytania ze zrozumieniem
    jest normalna u absolwentow akademii pierwsszomajowych.

    3. Lesio, ty chyba naprawde wierzysz, ze twoje konfbulacje i proby
    nasrania mi na aureolke - to cos skutrecznego i zabawnego. He, he ...
    Zal mi cie nawet troche.

    4. Odpisuje ci bo taki mialem kaprys. Zrozumiano, wybitny teoretyku
    demokracji pod nadzorem?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 56. Data: 2002-05-15 11:09:52
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > Mysle,
    >
    > Widzą!

    I dobrze. Kompromituj sie dalej.

    > I zapewne im ciebie żal palancie.

    1. Nie sadze.
    2. Nawet jesli - to mnie to nie bardzo interesuje.
    3. Robisz sie nudnawy z tym palantem.

    > Nie zwalaj winy na KF którego
    > obsługa jest dla ciebie zbyt skomplikowana.

    Twoja uproczywa aberacje w sprawie mojego KFa wyjasniam w innym liscie.
    Po raz kolejny. To tez zaczyna byc nudne.

    > Wystarczy nie odpisywać tym
    > którym dało sie "plonka" i nawet się nikt nie kapnie że twój KF nie
    > działa.

    1. Ale mi sie zachcialo odpisac. ICMPTZ?

    2. Przed chwila bylo o tym, ze "obsluga KFa jest dla mnie za
    skomplikowana", teraz juz jednak po prostu "KF nie dziala". Ergo:
    potykasz sie o wlasne nogi (tak jak od poczatku tego watku). Rozumiem,
    ze jednak cos tam do ciebie dociera z moich wyjasnien w sprawie
    zepsutego KFa, tylko jeszcze nie wyrosles z przedszkolackiej
    przypadlosci, polegajacej na podsrywaniu oponenta od rzeczy, jak sie da
    i gdzie sie da - bez wzgledu na to, ze robisz przy tym z siebie szmate.

    > Ale to jest proste dla normalnych ludzi.

    Masz na tyle wykoslawione pojecie co to jest "normalnosc", ze nie jestem
    w stanie ani sie z toba zgodzic, ani nie zgodzic. Natomiast warto by
    bylo gdybys jakos sie ucwyilizowal, Lesiu. To ci ulatwi zycie wsrod
    ludzi - wlasnie - normalnych. Nie "normalnych w sensie Lesia, wybitnego
    teoretyka demokracji", tylko po prostu normalnych.

    > Schizofrenik nad tym nie panuje.

    Lesiu, wyzywanie od "schizofrenikow" to naprawde nie jest specjalny
    szpan. Bardziej swiadczy o tobie, niz o tym, komu chcesz pouwlaczac. I
    dla wyjasnienia, zebys sie nie pogubil gdzies na manowcach swoich
    "przemyslonek": *nie* swiadczy ze jestes schizforenikiem. Swiadczy, ze
    jestes dresikiem - owszem - z dyplomem, za to (1) bez polotu, (2) nie
    znajacym znaczenia slow ktorych uzywa i sensu tego, co sam mowi.

    No, to koncze. Ide do Tomcia troszke sie nad nim popastwic i posmiac z
    jego nowego czytnika-ktorego-nie-ma.

    --
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 57. Data: 2002-05-15 11:13:16
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"
    > To do uslyszenia z rana.

    1. Zrobila sie 13:11, wiec jeszcze ekstra 5 godzin. A czytnika nie ma.

    2. W zwiazku z tym Tomek, mysle ze nastepym razem - mniej szarzowania,
    mniej dziecinnego podsrywania innych, wiecej kiondersztuby, wiecej
    czytania, co sie do ciebie pisze. To naprawde nie jest trudne.

    I na tym zamykamy sprawe czytnika, ktorego nie bylo. %*)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 58. Data: 2002-05-15 11:36:16
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > 4. Odpisuje ci bo taki mialem kaprys. Zrozumiano, wybitny teoretyku
    > demokracji pod nadzorem?

    Odpisujesz bo nad tym nie panujesz.Tłumaczysz to kaprysem ale to
    nieprawda.Wszystko ci przyćmiewa twoja choroba umysłowa.

    Leszek

  • 59. Data: 2002-05-15 11:42:30
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    PLONK

  • 60. Data: 2002-05-15 12:19:34
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Alter Ego" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
    > PLONK

    Ha, ha ... Ty jestes widze z tych "normalnych wg Leszka". Ostatnio pisal
    zreszta cos o schizofrenii - dobrze ze sie odezwales, Alter Ego.
    Pogadajcie sobie o tym.

    Slowo daje, to sie nadaje na prhn.

    No, dobra, zaczyna sie robic nudno, wiec sie zmywam z watku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz