  • 1. Data: 2008-04-24 15:39:43
    Temat: Spekulacja biletami na Euro 2008
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Policmajstry straszą biedne dzieci w mediach o zakazie spekulacji biletami na mecze.

    To ja sie pytam:

    SKĄD mają bilety rózne banki, gazety i podobne szalbierskie instytucje, organizujące
    konkursy i loterie w których
    nagrodą sa bilety na mecze?
    Czy z PZPN, czy z UEFA?
    Czy była LEGALNA mozliwość zakupu biletów na mecze przez banki itp. instytucje, żeby
    słuzyły za nagrody w konkursach?
    Jak jest skalkulowana wygrana w takim konkursie, wg jakiej wartości biletów?
    A może banki są SPEKULANTAMI?
    Kto tu robi PRZEKRĘT na kibicach???
    JaC
    PS. Na stronę do zakupu biletów nie udało mi się wejść aż do końca sprzedaży, jeden
    wielki przekręt.

  • 2. Data: 2008-04-24 21:20:08
    Temat: Re: Spekulacja biletami na Euro 2008
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    666 wrote:
    > Policmajstry straszą biedne dzieci w mediach o zakazie spekulacji biletami na
    mecze.

    > To ja sie pytam:

    I kto za tym stoi?

    --

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2008-04-24 22:03:36
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    666 pisze:
    > SKĄD mają bilety rózne banki, gazety i podobne szalbierskie instytucje,
    organizujące konkursy i loterie w których
    > nagrodą sa bilety na mecze?

    sponsorzy dostaja pewna pule biletow (a co potem z nimi robia to juz ich
    sprawa :P)