  • 1. Data: 2008-04-24 16:22:41
    Temat: Co się robi gdy kończy się świadczenie rehabilitacyjne
    Od: Anka <s...@n...pl>

    Jestem po operacji kręgosłupa,otrzymałam na 3 miesiące
    rehabilitacyjne ,kończy mi się w maju, i nie wiem co dalej mam robić a
    do pracy się jeszcze nie nadaje.
    Byłam u lekarza specjalisty i powiedział mi że mam starać się o rentę
    na okres 1-ego roku.
    Nie wiem czy dostane papiery z zus czy sama muszę papiery załatwić i
    wysłać.
    Proszę o pomoc co mam zrobić!!!!

  • 2. Data: 2008-04-25 11:48:17
    Od: "Koteczek31" <k...@g...com>

    W/g mnie to powinnas starac sie przedłużenie tego świadczenia bo w swietle
    przepisow prawnych na świadczeniu rehabilitacyjnym o ile rokujesz poprawe
    powrotu do zdrowia mozesz przebywac do 1 roku a dopiero wowczas jezli nie
    ma szans na poprawe zdrowia starasz sie o przyznanie renty.
    Papiery składasz sama do ZUS takie same jak poprzednim razem.
    Jola