  • 1. Data: 2008-04-24 08:56:34
    Temat: Wypadek przy pracy (skręcenie kolana)
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Witam,
    Czy skręcenie kolana w pracy jest urazem,bo BHPowiec ma watpliwosci ?
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2008-04-24 09:23:04
    Temat: Re: Wypadek przy pracy (skręcenie kolana)
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy skręcenie kolana w pracy jest urazem,bo BHPowiec ma watpliwosci ?

    Jesteś pewien, że to skręcenie kolana a nie stłuczenie głowy? ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2008-04-24 10:05:36
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "PK" <p...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien, że to skręcenie kolana a nie stłuczenie głowy? ;))

    Przy skręceniu kolana boli kolano, przy stłuczeniu głowy boli głowa.
    Nie widzę możliwości, aby pomylić jedno z drugim.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 4. Data: 2008-04-24 10:07:52
    Od: oyer <o...@g...pl>

    najlepiej idź do lekarza i niech on obejrzy i wyda swoją opinię.

  • 5. Data: 2008-04-24 10:32:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

    > Przy skręceniu kolana boli kolano, przy stłuczeniu głowy boli głowa.
    > Nie widzę możliwości, aby pomylić jedno z drugim.

    To na bank jednak głowa :)

  • 6. Data: 2008-04-25 00:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tapatik pisze:

    > Przy skręceniu kolana boli kolano, przy stłuczeniu głowy boli głowa.
    > Nie widzę możliwości, aby pomylić jedno z drugim.

    Ten troll, dawniej znany jako Leszek, byłby do tego zdolny... Zresztą w
    jego przypadku nie wielka różnica czy głowa, czy kolano - to mu i tak do
    myślenia nie służy ;->

  • 7. Data: 2008-04-25 07:20:40
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "PK" <p...@e...pl> wrote in message
    > Witam,
    > Czy skręcenie kolana w pracy jest urazem,bo BHPowiec ma watpliwosci ?

    Miałem podobny -przypadek - mimo opinii lekarskiej i kompletu dokumentacj od
    BHP'owca ZUS mi to odrzucił bo stwierdził ze "nie było przyczyny
    zewnętrznej".
    Nie sądziłem się - jakby co to mnie pomścij ;)

    A.

  • 8. Data: 2008-04-25 12:51:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:jpk7e5-4i3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ten troll, dawniej znany jako Leszek, byłby do tego zdolny... Zresztą w
    > jego przypadku nie wielka różnica czy głowa, czy kolano - to mu i tak do
    > myślenia nie służy ;->

    I kto to mówi ? Trzepnięty w ucho, niewychowany grupowy przygłup.