  • 11. Data: 2019-04-16 13:51:23
    Temat: Re: Spalimy Wasze katedry.
    Od: ń <k...@t...sie>

    No zobacz, a dzisiaj to Żydzi dzielą ziemię Palestyńczyków pomiędzy żydów lub
    przekazują na własność żydowskiemu miastu.

    -----
    > Z reguły podpalano po prostu domostwa, pozwalając spłonąć ich mieszkańcom, po czym
    dzielono majątek i ziemię pomiędzy chrześcijan

  • 12. Data: 2019-04-16 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    o-notre-dame?fbc
    v5nL0mjgNNqwU

    > Cholera, zapomnieli o cyklistach!

    A wegetarianie sa? :))

    Zazartowałem po czym wszedłem w artykuł na ASZDZIENNIK a tu... prawdziwe
    tweety?

    O kurwa...
    Agaton Kozinski przewaznie starajacy sie przynajmniej tonowac swoje
    wypowiedzi, tak jakby zostawiał sobie furtke na kiedys pracy w roznych
    miejscach porównal ogien w katedrze do 11/9.... Ojapierdl...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 13. Data: 2019-04-16 14:09:19
    Temat: Re: Spalimy Wasze katedry [Francuska prokuratura: Pożar będzie traktowany jako wypadek, nie podpalenie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > https://aszdziennik.pl/126263,top-10-teorii-prawicy-
    o-notre-dame

    To MUSIELI być muzułmańscy geje ateiści albo inni odwieczni wrogowie
    Jezusa! ;-)

    https://www.tvp.info/42215687/pozar-katedry-notrae-d
    ame-w-paryzu

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2019-04-16 14:34:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 13:07:30 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale ... jesli tak "wszyscy zostali zabici", to skad sie wzieli w
    > pozniejszych latach ?

    Widocznie byli jeszcze jacyś mieszkający na innym obszarze niż między
    Kolonią i Austrią, a potem dyfundowali.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2019-04-16 14:37:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 13:51:23 +0200, ń napisał(a):

    > Żydzi dzielą ziemię Palestyńczyków pomiędzy żydów lub przekazują na własność
    żydowskiemu miastu.

    Trzeba ich oświecić i podać numery kont, na które mogą przekazać dar serca:
    http://www.radiomaryja.pl/konta/

  • 16. Data: 2019-04-16 16:07:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.04.2019 o 07:30, ń pisze:
    > Myślicie, że robotnikami byli czarni wyznawcy Allacha?

    każdy przypadek jest indywidualny, ale widać jednak tendencję w tym
    zlaicyzowanym kraju:)

    https://www.gatestoneinstitute.org/14044/europe-chur
    ches-vandalized

    [...]

    Countless churches throughout Western Europe are being vandalized,
    defecated on, and torched.

    In France, two churches are desecrated every day on average. According
    to PI-News, a German news site, 1,063 attacks on Christian churches or
    symbols (crucifixes, icons, statues) were registered in France in 2018.
    This represents a 17% increase compared to the previous year (2017),
    when 878 attacks were registered -- meaning that such attacks are only
    going from bad to worse.

    [...]

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 17. Data: 2019-04-16 16:11:53
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 07:30, ń pisze:
    > Myślicie, że robotnikami byli czarni wyznawcy Allacha?

    Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i
    rozwiać wszelkie wątpliwości.

    --
    Sonn

  • 18. Data: 2019-04-16 16:13:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.04.2019 o 16:11, Sonn pisze:

    > Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i
    > rozwiać wszelkie wątpliwości.

    ano, a niemiecki syn odzywa się:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 19. Data: 2019-04-16 16:26:03
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 16:13, u2 pisze:

    > ano, a niemiecki syn odzywa się:)))))))))))))

    Edukuję debili twojego sortu.
    Możesz wypierdalać.

    --
    Sonn

  • 20. Data: 2019-04-16 18:07:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.04.2019 o 16:26, Sonn pisze:

    > Edukuję debili twojego sortu.
    > Możesz wypierdalać.

    fuj wulgarny i prymitywny ten niemiecki syn:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"