    From: "Katapuch" <K...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spadek - apelacja
    Date: Mon, 14 Jan 2002 11:11:23 +0100

    Witam,

    Moze moglby mi ktos pomoc i powiedziec jakie jest prawdopodobienstwie
    wygrania nastepujacej sprawy,
    jakie moga byc tego koszty, czy wynajac adwokata i ile moze kosztowac
    wynajecie adwokata do takiej sprawy.
    Sprawa jest nastepujaca.
    Jakis czas temu byl proces o spadek po rodzicach mojej znajomej. Na tej
    rozprawie moja znajoma zrzekla
    sie swojej czesci spadku na kozysc siostry (ustalily miedzy soba ustnie ze
    moja znajoma bedzie korzystac przez pewien czas z czesci tego spadku (jakis
    budynek)) i sad przyznal calosc jej siostrze. Ale po rozprawie siostra mojej
    znajomej wycofala sie z tej ustnej umowy no i moja znajoma zlozyla apelacje
    do tego wyroku i chce dostac nalezna jej czesc spadku. Adwokat umotywowal
    jej apelacje tym ze nie byla swiadoma co podpisuje. Do mnie to nie bardzo
    przemawia, bo poprzednio sie zgodzila a teraz sie wycofuje, no nie wiem. Czy
    moglby mi ktos powiedziec jakie ma szanse na wygranie tej sprawy, jak dlugo
    taka sprawa moze sie ciagnac, ile moze kosztowac i czy powinna wynajac
    adwokata?
    Dziekuje za pomoc.

    Kasia