  • 1. Data: 2003-07-09 16:00:11
    Temat: Sp.z o.o Akt Notarialny Pytanie?
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam wszystkich grupowiczów, mam takie dziwne pytanie może jest tu jakiś
    prawnik i mnie oświeci:
    Jednego roku sp.z o.o podwyższa kapitał aportem jest to wpisane do aktu
    notarialnego, następnego roku widnieje w akcie notarialnym kwota kapitału
    sprzed 2 lat i nic a nic o obniżeniu kapitału, jak to jest mozliwe czy jest to
    błąd mecenasa czy zarządu oświećcie mnie o co w tym wszystkim chodzi ?
    Jeszcze jedno jaki kapitał może miec obecnie sp.z o.o i do kiedy podwyższenie
    na 50 000, chyba do 2006r czy tak?

  • 2. Data: 2003-07-09 21:32:48
    Temat: Re: Sp.z o.o Akt Notarialny Pytanie?
    Od: "ariatari" <a...@k...pkobp.pl>

    > Jeszcze jedno jaki kapitał może miec obecnie sp.z o.o i do kiedy
    podwyższenie
    > na 50 000, chyba do 2006r czy tak?

    do konca 2003 roku spolka powinna dokonac podwyższenia do 25 000zl
    a do konca 2005 do 50 000zl

  • 3. Data: 2003-07-09 21:49:29
    Od: "el" <m...@t...pl>

    podwyższenie kapitału następuje z chwilą wpisania podwyższenia do rejestru -
    wpis konstytutywny
    może ten akt notarialny nie został "zgłoszony" do rejestru i podwyższenia
    tak naprawdę nie było, trzeba sprawdzać wpisy ...