  • 1. Data: 2003-07-09 16:02:15
    Temat: umowa lojalnosciowa o prace ???
    Od: "M@rcin" <m...@n...ltk.com.pl>

    Witam,
    zatrudniam pracownikow, mam zamiar poniesc powazne naklady finansowe
    na ich szkolenie. Chcialbym, aby moje pieniazki nie poszly "na marne".
    Czy istnieje cos takiego jak umowa lojalnosciowa z pracownikiem, ktora
    zabezpieczy mnie przed ewentualnym, przedwczesnym zwolnieniem sie
    pracownika. Jesli tak to interesuje mnie wzor takiej umowy.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Z powazaniem

    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-09 22:36:50
    Temat: Re: umowa lojalnosciowa o prace ???
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    Jasne że istnieje. Np. umowa o ponszeniu kosztów szkolenia i konieczność
    odpracowania tego.

    www.prokura.pl

  • 3. Data: 2003-07-09 22:38:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2003, M@rcin wrote:
    [...]
    >+ Czy istnieje cos takiego jak umowa lojalnosciowa z pracownikiem, ktora
    >+ zabezpieczy mnie przed ewentualnym, przedwczesnym zwolnieniem sie
    >+ pracownika.

    Istnieje, regulacje są zawarte w KP.
    Padały tu (na grupie) wnioski że powinna to być *oddzielna*
    choć zawarta "w związku z zawarciem umowy o pracę z dnia..."
    umowa (a powód jest prosty: umowa o pracę wygasa po wypowiedzeniu,
    więc... jak "lojalka" ma obowiązywać *po* rozwiązaniu umowy...
    to już rozumiesz :)).
    Wzoru nie dam bo nie mam :|

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-07-10 16:22:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 9 Jul 2003 18:02:15 +0200, "M@rcin"
    <m...@n...ltk.com.pl> zakodował:

    >Czy istnieje cos takiego jak umowa lojalnosciowa z pracownikiem, ktora

    Wystarczy umowa o pracę na czas określony bez klauzuli o możliwości
    jej wypowiedzenia.
    Albo osobna umowa, o czym już była mowa.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775