  • 1. Data: 2003-07-09 15:41:19
    Temat: Ułomne osoby prawne - artykuły prawne poszukiwane
    Od: o...@p...onet.pl

    Hej, szukam materiałów do pracy magisterskiej o ułomnych osobach prawnych,
    spółkach etc. - czy ktoś zna może adresy DOBRYCH serwisów netowych z
    materiałami typu artykuły, orzecznictwo - sam już sporo szukałem, ale z reguły
    to są "życiowe" porady - fajne, ale do pracy magist. trzeba raczej "poważnej
    teorii" i intelektualnego, długiego plepleple.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-09 19:33:14
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Użytkownik' wyklawiaturzył/a w niusie
    7...@n...onet.pl taką oto treść:

    | Hej, szukam materiałów do pracy magisterskiej o ułomnych osobach
    | prawnych, spółkach etc. - czy ktoś zna może adresy DOBRYCH serwisów
    | netowych z materiałami typu artykuły, orzecznictwo

    IMO nie ma szans.
    Lepiej idz do biblioteki i poszukaj w bibliografii prawniczej, a potem
    pokseruj sobie co trzeba.

    ->piotr

    ps. o ulomnych to K.Kruczalak chyba pisal.