  • 11. Data: 2003-04-04 11:42:17
    Temat: Re: Sp. Mieszkaniowa - oszyuści, czy pomyłka??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2003 c...@p...onet.pl wrote:
    [...komuś...]
    >+ > Poza tym Spółdzielca nie może potrącac swoich roszczeń z roszczeniami
    >+ > Spółdzielni. A odsetki przedawniły ci sie po 3 latach
    >+ A niech Cię! Przez Ciebie musiałem szukac. Ale znalazłem. Nie masz racji. Na
    >+ szczęście ....
    >+
    >+ K.C.
    >+ Tytuł VI.
    >+
    >+ PRZEDAWNIENIE ROSZCZEŃ
    [...]
    >+ Art. 118. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia
    >+ wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń
    >+ związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
    >+
    >+ A ja nie występuję o roszczenie z prowadzona działalnością.

    ...za to 'okresowym', nieprawdaż ?
    Chodzi o opłaty należne miesiąc_w_miesiąc a nie jednorazową zapłatę np.
    z tytułu kaucji (ta by się nie łapała na 3 lata :)).

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-04-04 13:48:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To zależy o czym pisał. Czy o przedawnieniu, czy o potrąceniu
    wierzytelności. Z jego postu to nie wynika wprost.

  • 13. Data: 2003-04-04 19:56:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Apr 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ To zależy o czym pisał.

    Ups. Na *.podatki to Maddy najczęscie wystepuje w roli "upominacza
    od braku wróżki", odzwyczaiłem się ;)

    pzdr (dla wszystkich) - Gotfryd

  • 14. Data: 2003-04-08 04:55:12
    Od: "Cichy" <m...@p...onet.pl>

    Najpierw weź miarę i dokonaj dokładnego pomiaru swojego mieszkania.

    Będziesz wiedział na jakiej pow. faktycznie mieszkasz.

    Cichy