    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 08 Aug 2013 06:39:01 GMT

    Dnia Thu, 08 Aug 2013 01:08:29 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Po polsku: ZABRONI :D W sumie, w świetle dyskusji nad gałęziami na
    > ognisku, to chyba już
    > zabroniło - skoro "przetwarzanie śmieci" wymaga uprawnień :>

    A to jest jeszcze legalne? Bo przecież odpady komunalne są obecnie
    WŁASNOŚCIĄ gminy, więc ich zbieranie to po prostu kradzież. Nie, ja nie
    żartuję. Mam wśród sąsiadów właścicieli firmy zajmującej się między
    innymi skupem makulatury. Oni w tej chwili poszukują prawnika, który im
    będzie potrafił wskazać jakie warunki muszą spełnić aby nie zostać
    oskarżonymi w sprawie o paserstwo.