  • 101. Data: 2013-08-02 23:30:36
    Temat: Re: Smieci po nowemu cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jutro sobie kupię.
    > chyba, ze odradzisz.

    Nie wiem jak mocne, ale generalnie argusa polecam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 103. Data: 2013-08-02 23:30:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > a wiesz, ze piwa w plastiku jeszcze nie kupowałem.
    > Ale za tydzien znowu mam małą wędrówkę po świecie, wiec zwrócę na to

    Chyba nawet w dyskontach u nas jest.
    Ale ad meritum - pisząc o wycofywaniu sie z butelek zwrotnych miałem na
    mysli np. walsnie piwo a nie napoje które przechodża na plastiki, bo te to
    juz chyba przeszły 10 i wiecej lat temu

    > Wino w kartonie, wódka w plastiku to na porządku dziennym.

    Ano.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 105. Data: 2013-08-02 23:30:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Na pewno nie dzwonię do administracji bloku.

    Totez ja tego nie postuluje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 102. Data: 2013-08-02 23:30:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > przeciez to jest transparentne.
    > Odnies do skupu to odzyskasz. Po drodze moze jeszcze pare nqa ulicy
    > znajdziesz i juz bedziesz do przodu.
    > Przy takiej stawce to sie po prostu opłaca. Żadna butelka nie trafi do
    > smieci.

    Moźe i racja. Tylko ze jest gro plastików które butelkami nei są. co z
    nimi?

    > Dokładnie tak samo.
    > Maszyny do butelek plastikowych i szklanych.
    > Te "szklane" ładny dzwięk wydają jak maszyna te butelki tłucze.
    >
    > prosze cie bardzo.
    >

    > http://www.youtube.com/watch?v=prM6Asc9a-o

    Racja, nawet chyba coś takiego we włoszech widziałem.

    > zapomniales dopisac ze sporadycznie w Polsce.

    Tak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 104. Data: 2013-08-02 23:30:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie. Wystarczy edukacja.
    > Nic na siłę.

    Edukacja i ile lat?
    bo ma wrażenie, ze ci co wyrzucaja do lasu, wylewaja olej silnikowy to sie
    nigdy nie nauczą.
    A ze dodatkowo sam widzisz, ze pod przymusem ludzie nie chca bo to, bo
    tamto, bo miejsce, bo trzeba chodzic to edukacja tu nie pomoże.

    Innymi słowy - ludzie wiedza, ze trzeba sortować, rozumieją ze zasmiecają
    ziemie - po prostu czesto mająto głeboko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 106. Data: 2013-08-03 06:22:57
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-08-02 22:12, witek pisze:

    > jutro sobie kupię.
    > chyba, ze odradzisz.

    Nie napisałem... Co prawda jest na tym napisane "Piwo jasne", ale ja
    takie produkty określam jako "płyn zdatny do picia, piwopodobny" :)
    You get what you pay for.
    W każdym razie - ja to pijam od paru lat i jeszcze literki na ekranie
    widzę...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 107. Data: 2013-08-03 08:28:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Aug 2013, witek wrote:

    > Ustawa została wprowadzona bo... miała być już wprowadzona dawno temu
    > i Polske grozily kary za jej niewprowadzenie.

    Hm... pierwsze słyszę.
    Acz nie wykluczam rzecz jasna :)
    Dotąd słyszałem, że Polska *nie spełnia wymogów dotyczących poziomu
    odzyskiwania odpadów*.
    A to jakby coś mocno innego, niż silne wewnętrzene przekonanie
    (charakterystyczne dla administracji) że przepis wszystko załatwi
    i że jak Sejm klepnie to od jutra słońce będzie świeciło na różowo.

    > Wiec typowo polskim zwyczejem, zrobiono to na odpierdol w ostatniej chwili
    > byleby sie tylko bruksela odwaliła.

    Ale dla Brukseli chyba to miała być zasłona "no przecież mocno pracujemy
    nad problemem", a nie wypełnienie nakazu wydania ustawy?

    pzdr, Gotfryd

  • 108. Data: 2013-08-03 08:29:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Aug 2013, sqlwiel wrote:

    > G. tam.
    > Wczoraj w Katowicach, teren jak najbardziej "miejski", ale jednak są
    > nieuczęszczane drogi gruntowe w zalesionym terenie, odkryłem ze dwa kubiki

    Ta... ale to są skutki wyjątków od idealnie kulistej konstrukcji
    ustawy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 109. Data: 2013-08-03 08:31:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Aug 2013, krys wrote:

    > Za to "złomiarze" nie wygrali żadnego przetargu, w lipcu były trzy różne
    > ekipy chętne odebrać złom, sami wynieśli z podwórka, podziękowali i chcieli
    > zapłacić za możliwość zabrania - cuda, panie.

    Przypuszczam że w żadnej polskiej gminie nie ma problemu ze zbiórką
    śmieci składających się z metali :D

    pzdr, Gotfryd

  • 110. Data: 2013-08-03 08:36:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale przecież BEZPROBLEMOWO i legalnie wywalam śmieci do zsypu albo do
    > zabudowanego ładnego śmietnika od kilkunastu lat, jak tu mieszkam... To teraz
    > zrobiło się PROBLEMOWE.

    Khem... a ironia w moim poście coś Ci nie przeszła...? ;>
    Oczywiscie że kpiłem z wersji, w której Helios stwierdził że to
    dobrze, że zainteresowani wywaleniem śmieci zostają ustawieni w szyku
    i doprowadzeni do pionu.
    Drobna niespójność polega właśnie na tym, że wprowadzanie UTRUDNIEŃ
    poskutkuje ewentualnie brakiem efektów.
    No, można jeszcze będzie będzie powołać "Wysoki Urząd Do Spraw" :>
    (dobrać sobie listę pozycji w nazwie)

    pzdr, Gotfryd