  • 1. Data: 2015-08-31 18:45:36
    Temat: Sledzenie przesylek InPost
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Czy strony śledzenia przesylek PGP / InPost tak same z siebie chodzą jak
    krew z nosa, czy to ja mam takie ch....e komputery i przeglądarki??
    I weź jeszcze człowieku jakoś sensownie to wydrukuj...

  • 2. Data: 2015-08-31 20:46:36
    Temat: Re: Sledzenie przesylek InPost
    Od: Sonn <q...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-31 o 18:45, ????? pisze:
    > Czy strony śledzenia przesylek PGP / InPost tak same z siebie chodzą jak
    > krew z nosa, czy to ja mam takie ch....e komputery i przeglądarki??
    > I weź jeszcze człowieku jakoś sensownie to wydrukuj...

    Działają tak samo jak ta firma.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-09-01 09:09:59
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    No dobrze, opinie o InPost mogą być różne (w jednych rzeczach są znacznie
    lepsi od PP, w innych gorsi).
    Ale otwiera Wam się strona InPost / PGP ze śledzeniem przesylek? Szybko /
    powoli? Jest czytelna / nieczytelna? Wywala błąd serwera (u mnie Opera
    często wywala) / nie wywala? Po wydrukowaniu (do pdf / na drukarkę coś widać
    / nie widać (u mnie zachodzą na siebie pola strony, z każdej przeglądarki
    inaczej)?

    -----
    b.com...

  • 4. Data: 2015-09-01 21:31:01
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 01.09.2015 o 09:09, ????? pisze:
    > Ale otwiera Wam się strona InPost / PGP ze śledzeniem przesylek?

    U mnie działa dobrze, np. ta:

    https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke?parcel=++6441
    00240526600019911530

    Stwierdzam z kolei inny problem polegający na przedwczesnym oznaczaniu
    przesyłki jako doręczonej, kiedy kuriera jeszcze u mnie nie było (ani
    awizo).

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 5. Data: 2015-09-02 18:28:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości grup
    W dniu 01.09.2015 o 09:09, ????? pisze:
> [...]

    >Stwierdzam z kolei inny problem polegający na przedwczesnym
    >oznaczaniu przesyłki jako doręczonej, kiedy kuriera jeszcze u mnie

    Ale to chyba nie w paczkomatach ?

    Byc moze kurierzy maja tam jakas premie za dostarczenie przesylki
    przed 17-ta, wiec dziwnie pojawia sie status "odebrane".
    Nie odebrac kiedys dluzej i zrobic raban :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-09-21 00:42:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk"

    Stwierdzam z kolei inny problem polegający na przedwczesnym oznaczaniu
    przesyłki jako doręczonej, kiedy kuriera jeszcze u mnie nie było (ani
    awizo).
    ---
    U mnie Inpost permanentnie nie dostarcza powtórnych awiz korespondencji
    sądowej a punkt odbioru odmawia wydania korespondencji pod różnymi
    pretekstami.

  • 7. Data: 2015-09-21 00:46:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Stwierdzam z kolei inny problem polegający na przedwczesnym oznaczaniu
    przesyłki jako doręczonej, kiedy kuriera jeszcze u mnie nie było (ani
    Dostałem ostatnio awizo przekazu. Twierdzą na nim, że można umówić kolejną
    wizytę, ale nie mogę się do nich dodzwonić nawet a i tak nie wiedziałbym
    gdzie miałbym się umówić bo zwykle nie ma mnie w domu a propozycja wizyty w
    siedzibie w Piekarach mnie całkiem śmieszy nie mówiąc o tym, że w ogóle nie
    wiem co to za kasa.