  • 11. Data: 2024-01-25 10:57:11
    Temat: Re: Skuteczne i zgodne z prawem zaprzestanie płacenia za RTV
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Jan 2024 01:39:43 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Mnie intryguje, czemu nie rozwiąże się tego w dość naturalnie nasuwający
    > się pomysł, czyli po prostu z podatku. Tyle, że wówczas pewnie taka
    > telewizja musiałaby jakieś przetargi urządzać.

    Nie wiem czy musiałaby, nie wiem czy urządza.

    W końcu jest w w tym i trochę odpowiedzialnosci - zatrudniasz Gwiazde,
    to nie najtansza oferta z przetargu.
    Podobnie chyba te wszystkie koncerty noworoczne i inne z publicznych
    pieniędzy. Slyszałes, zeby tam przetarg był?

    > No przecież bez ściemy,
    > to każdy wie, że telewizję każdy ogląda i każdy słucha radia.

    Nie każdy. Radia słucham - RMF zazwyczaj. Prywatne.
    PR właczyłem niedawno na godzine, zobaczyc czy się cos zmieniło.

    TVP ... z rzadka widzę w programie cos do obejrzenia.
    Dzis moze bym obejrzał Ojca Mateusza o 20:35, czy reportarz o Tonym
    Haliku o 22:30. O ile nie będę robił czegoś innego.
    Nie interesują mnie mydlane opery, tance z gwiazdami, seriale
    obyczajowe, itp.
    No ale jest jeszcze TVP2, historia, kultura, Kobieta, abc, rozrywka,
    seriale, itp. Ale czesc platne ekstra za kabel lub satelitę.

    > Oczywiście
    > możemy zacząć pajacować, że nie, ale też nie każdy ma rower, a nie jest
    > to argumentem za zniesieniem finansowania drĂłg dla rowerĂłw.

    Gorzej, jak patrzysz na taką droge, i nikt nią nie jedzie.
    No ale we wrocławiu rowerzystów przybywa, hulajnogi elektryczne też.

    J.

  • 12. Data: 2024-01-25 13:16:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.01.2024 o 10:57, J.F pisze:

> [...]
    > No ale jest jeszcze TVP2, historia, kultura, Kobieta, abc, rozrywka,
    > seriale, itp. Ale czesc platne ekstra za kabel lub satelitę.

    Ja się oduczyłem w stanie wojennym oglądać telewizji. Jeśli już coś
    oglądam, to z nagrania, bo można reklamy przeskakiwać. Albo po prostu
    idzie, jak radio "w tle".

    > Gorzej, jak patrzysz na taką droge, i nikt nią nie jedzie.
    > No ale we wrocławiu rowerzystów przybywa, hulajnogi elektryczne też.

    To już inna sprawa. Znam miejsca, gdzie już trzy równoległe do siebie
    zrobili. Podejrzewam, że po to, by wyrobić ilość kilometrów. Poprzednie
    dwie moim zdaniem wystarczyły. Za to są kierunki, na których nikt tych
    ścieżek nie robi. Ale to osobny temat.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 13. Data: 2024-01-25 15:27:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Jan 2024 13:16:52 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ja się oduczyłem w stanie wojennym oglądać telewizji.

    Ale wiadomosci TVP przez ostatnie 8 lat czasem oglądałem.
    Od razu mi się młodo na duszy robiło, bo styl ten sam co za Urbana :-)

    > Jeśli już coś
    > oglądam, to z nagrania, bo można reklamy przeskakiwać. Albo po prostu
    > idzie, jak radio "w tle".

    Tak, też mi idzie w tle. Ale raczej nie TVP/PR ... to za co mam
    płacic?

    J.

  • 14. Data: 2024-01-26 00:40:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.01.2024 o 15:27, J.F pisze:
    > Tak, też mi idzie w tle. Ale raczej nie TVP/PR ... to za co mam
    > płacic?
    Uważam, że to po prostu forma podatku i tyle.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 15. Data: 2024-01-26 00:48:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-25, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak, też mi idzie w tle. Ale raczej nie TVP/PR ... to za co mam
    > płacic?

    Jeśli się uzna, że to to ma jakąś narodową misję, to za tę misję. Tyle,
    że po zaoraniu przez pis trochę ciężko uznac tę misję za narodową. Ale
    tak samo mozna tez o tych wspomnianych ścieżkach rowerowych (zdrowie
    narodu) i pierdylionie różnych rzeczy finansowanych z pieniędzy
    podatników. A jak nie masz dzieci, to czy powinieneś płacić za
    szkolnictwo? A jak nie masz nóg to za bieznie na stadionach? A jak nie
    interesuje Cię sport to za utrzymanie drużyn narodowych. A jak a jak...

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2024-01-26 00:53:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jeśli się uzna, że to to ma jakąś narodową misję, to za tę misję. Tyle,
    > że po zaoraniu przez pis trochę ciężko uznac tę misję za narodową.

    No więc należałoby odorać, ukarać, ale mówiąc szczerze likwidacji jestem
    przeciwny.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 17. Data: 2024-01-26 06:17:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > szkolnictwo? A jak nie masz nóg to za bieznie na stadionach? A jak nie
    > interesuje Cię sport to za utrzymanie drużyn narodowych. A jak a jak...

    Prawda jest taka, że w czasie pokoju telewizja jest potrzebna politykom
    nie obywatelom;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-01-26 06:43:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Prawda jest taka, że w czasie pokoju telewizja jest potrzebna politykom
    > nie obywatelom;)

    Patrząc po mojej propisowskiej rodzicielce to korzysta z mszy z
    Łagiewnik, tureckich seriali i programów przyrodniczych. Indoktrynacja
    pewnie zachodziła gdzieś pomiędzy. Niestety z dużą skutecznością. Teraz
    mam tylko dylemat czy te seriale tureckie to nie czasem misja narodowa
    Turcji.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2024-01-26 06:56:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Patrząc po mojej propisowskiej rodzicielce to korzysta z mszy z
    > Łagiewnik, tureckich seriali i programów przyrodniczych.

    Pierwsze zapewnia trwam, drugie i trzeci polsat.

    Tureckie seriale to wstyd - nie dla rodziców a telewizji:P

    Tu już nawet nie o propagandę chodzi, bo przed pisimi to nawet jakiejś
    nachalnej nie było. Po prostu politycy muszą się gdzieś pokazywać i
    poziom wejścia mysi być wysoki, bo kto to słyszał, żeby się nowi nie
    akredytowani politycy z kapelusza pojawiali:P

    No i jak robert pisze - wolne media to zakała świata. Szkalujo kulsonów,
    zamiast poczekać na oficjalne potwierdzenie że kulsony som spoko a
    stachowiak wzioł i umar. Dla kliknięć złamali karierę czterem dobrym
    kulsonom! Tfu pismaki pierdolone. Jakby tak powołać nie wiem - jakiś
    urząd - może główny urząd do spraw kontroli prasy i widowisk to nie
    każdy mógłby być "dziennikarzem" i pleść co mu język przyniesie.I jak
    robert mówi w końcu byłby spokój i prządek a społeczeństwo nie
    ekscytowałby się jakimiś pierdołami:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2024-01-26 10:27:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > pewnie zachodziła gdzieś pomiędzy. Niestety z dużą skutecznością. Teraz
    > mam tylko dylemat czy te seriale tureckie to nie czasem misja narodowa

    badania jednoznacznie wskazują że pisowski elektorat jest bardziej
    otwarty na inne narracje niż POwski.

    Po prostacku sobie układasz ideologię. Fakty są INNE