  • 1. Data: 2005-07-11 10:21:06
    Temat: Pytanie o NIP
    Od: R_65 <R...@p...fm>

    Witam
    Mam nastepujące pytanie:
    Mamy np firme X mającą adres Y i NIP Z jak przedstawia się sprawa numeru
    NIP jeżeli firma zmieni adres, nazwe lub profil działalności.
    Czy jest możliwe aby istniały np dwie faktury mające tem sam NIP nabywcy
    a dane teleadresowe nabywcy są na każdej fakturze inne ???
    Przepraszam jeśli bardzo lamerskie ale w tej dziedzinie jestem zupełnie
    zielony.

    --
    Pozdrawiam Robert_65

  • 2. Data: 2005-07-11 10:27:53
    Temat: Re: Pytanie o NIP
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "R_65" <R...@p...fm> napisał w wiadomości

    NIP dostaje osoba fizyczna i prawna (a nie adres) i jest taki sam do konca
    zycia/istnienia osoby fizycznej lub prawnej.

    vertret

  • 3. Data: 2005-07-11 10:58:07
    Od: "Jarek" <J...@j...pl>

    Witam
    > Mam nastepujące pytanie:
    > Mamy np firme X mającą adres Y i NIP Z jak przedstawia się sprawa numeru
    > NIP jeżeli firma zmieni adres, nazwe lub profil działalności.
    NIP pozostaje ten sam.

    > Czy jest możliwe aby istniały np dwie faktury mające tem sam NIP nabywcy a
    > dane teleadresowe nabywcy są na każdej fakturze inne ???
    Jest możliwe.

    Jarek

  • 4. Data: 2005-07-11 15:10:25
    Od: "R_65" <Robert_65@BEZ_TEGO.poczta.fm>

    Oki serdeczne dzięki.
    Jeszcze jedno jeżeli firma X produkowała np. gwożdzie a teraz produkuje np
    konserwy to mimo to ma ten sam NIP ? ( tak mi wynika z Waszych odpowiedzi)
    dobrze rozumuje ?
    --
    Pozdrawiam Robert_65

  • 5. Data: 2005-07-11 15:36:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    R_65 wrote:
> [...]
    > konserwy to mimo to ma ten sam NIP ? ( tak mi wynika z Waszych odpowiedzi)

    tak

    tak samo jak ty masz pesel i niezależnie od tego, gdzie mieszkasz, gdzie
    pracujesz, czy zmienisz nazwisko psesl jest ten sam.

    Z tego co pamiętam, to w peselu jest oznaczenie płci.
    Co z peselem, jak toś zmienia płeć?

  • 6. Data: 2005-07-11 19:54:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:dau3lf$p8j$2@inews.gazeta.pl...

    > Z tego co pamiętam, to w peselu jest oznaczenie płci.
    > Co z peselem, jak toś zmienia płeć?

    Generuje się nowy z właściwą cyferką.