    From: sco <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skradziony dowód a odpowiedzialność karna.
    Date: Mon, 18 Mar 2013 19:12:21 +0100

    Witam.

    Sprawa prosta. Skradziony dowód, brak zgłoszenia kradzieży, umowa
    sprzedaży auta na skradziony dowód, brak zapłaty.

    BTW, wiem że kradzież dowodu należy zgłaszać ale moja głupiutka
    narzeczona tego nie wiedziała.

    Wezwanie do sądu jako oskarżona.

    Pytanie: Czy wystarczy złożyć wniosek o powołanie dowodu z opinii
    biegłego w zakresie grafologii w celu udowodnienia niezgodności podpisu
    pod umową?

    Rozumiem że ma 14 dni od daty odebrania wezwania na stosowne kroki?

    Czy można załatwić tą sprawę jeszcze przed rozprawą jeżeli potwierdzi
    się niezgodność podpisów?

    Jakie mogą być konsekwencje związane ze zbyt późnym zgłoszeniem
    kradzieży dowodu osobistego?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Ps. Jeśli coś z kodowaniem polskich znaków jest nie tak, to z góry
    przepraszam.