  • 1. Data: 2004-02-15 11:49:10
    Temat: Przedzielenie pokoju w mieszkaniu - czy potrzebne zezwolenie?
    Od: "Oleg" <o...@o...pl>

    Mam mieszkanie 1-pokojowe, pokój ma 25 qm. Chciałbym go przedzielić ścianką
    działową na całej szerokości pod sufit na dwie części: 10 qm i 14,7 qm
    (różnica bierze się z powierzchni zajętej przez ściankę). Do obu części
    prowadziłyby drzwi od przedpokoju. Nie chcę zmiany statusu mieszkania z 1-
    na 2-pokojowe, gdyż zgodnie z przepisami powierzchnia przynajmniej jednego
    pokoju powinna wynosić co najmniej 16 qm, a szerokość kuchni - 2,30 m (jest
    2,28). Czy wolno mi tak zrobić?

    Jaka jest zgodnie z prawem definicja pokoju, skoro ma on spełniać jakieś
    restrykcje? Bo w rzeczonym rozporządzeniu Min. Infrastruktury z 12.04.2002
    jej nie znalazłem :-)

    Pozdrawiam - Oleg