  • 1. Data: 2008-08-15 10:21:36
    Temat: Sklep opoznia sie z realizacja zamowienia - jak przyspieszyc
    Od: "Grzechu" <m...@c...pl>

    Zdecydowalem kupic mebel. Poniewaz nie bylo go aktualnie na sklepowym
    magazynie, a czas realizacji 5 dni, o ktorym poinformowal mnie sprzedawca,
    byl do przyjecia, wiec zlozylem zamowienie i wplacilem 25% zaliczki.
    Niestety minelo 14 dni, towaru nie ma - dzwonie co kilka dni zeby sie
    dowiedziec kiedy bedzie, slysze, ze jutro wiec czekam nastepne 2 dni i tak w
    kolo. Cierpliwosc mi sie konczy, wiec szukam jakiegos "haka", ktory
    przyspieszy realizacje zamowienia.

    Czy prawo okresla jakis maksymalny termin realizacji po ktorym np. jest
    naliczana kara za kazdy dzien zwloki albo instnieje mozliwosc odstapienia od
    zamowienia (oczywiscie przy zwrocie zaliczki z odsetkami i jakas
    rekompensata)?

  • 2. Data: 2008-08-15 10:30:46
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Grzechu" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naliczana kara za kazdy dzien zwloki albo instnieje mozliwosc odstapienia
    > od zamowienia (oczywiscie przy zwrocie zaliczki z odsetkami i jakas

    jezlei jest to sklep 'ulubiony' to jest to klasyczne oszustwo, poczytaj
    komentarze na jego temat

    P.

  • 3. Data: 2008-08-15 12:13:20
    Od: "Grzechu" <m...@c...pl>

> [...]
    > naliczana kara za kazdy dzien zwloki albo instnieje mozliwosc odstapienia
    > od zamowienia (oczywiscie przy zwrocie zaliczki z odsetkami i jakas

    Jeszcze dodam, ze jest to nazwyklejszy sklep, nie zaden tam internetowy i
    opinie ma dobre.

  • 4. Data: 2008-08-15 15:05:37
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzechu"

    może zadzwoń do nich z telefonu Netii, podobno przyspiesza czterokrotnie

    macso