    From: "Grzechu" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep opoznia sie z realizacja zamowienia - jak przyspieszyc
    Date: Fri, 15 Aug 2008 12:21:36 +0200

    Zdecydowalem kupic mebel. Poniewaz nie bylo go aktualnie na sklepowym
    magazynie, a czas realizacji 5 dni, o ktorym poinformowal mnie sprzedawca,
    byl do przyjecia, wiec zlozylem zamowienie i wplacilem 25% zaliczki.
    Niestety minelo 14 dni, towaru nie ma - dzwonie co kilka dni zeby sie
    dowiedziec kiedy bedzie, slysze, ze jutro wiec czekam nastepne 2 dni i tak w
    kolo. Cierpliwosc mi sie konczy, wiec szukam jakiegos "haka", ktory
    przyspieszy realizacje zamowienia.

    Czy prawo okresla jakis maksymalny termin realizacji po ktorym np. jest
    naliczana kara za kazdy dzien zwloki albo instnieje mozliwosc odstapienia od
    zamowienia (oczywiscie przy zwrocie zaliczki z odsetkami i jakas
    rekompensata)?