  • 1. Data: 2008-08-12 20:53:29
    Temat: ubezpieczenie OC - dane osobowe
    Od: "huzi" <s...@...pl>

    Kiedyś miałem ubezpieczenie OC auta w pewnym towarzystwie. Umowę
    wypowiedziałem - przyjeli. Teraz po roku wchodzę na ich stronę
    dablju-dablju-dablju i chcę zapoznać się z bieżącą ofertą, ale trzeba podać
    pesel.
    I co ? wyskakuje komunikat, że jestem zarejstrowany w bazie!!

    Czy z automatu nie powinni mnie wykasować ze swej bazy po ustaniu umowy?
    A może to ja osobno powinienem się zwrócic o kasacje?

    proszę o informacje

  • 2. Data: 2008-08-15 09:01:04
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dane osobowe
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "huzi" <s...@...pl>
> [...]
    > umowy?
    > A może to ja osobno powinienem się zwrócic o kasacje?

    pewnie mają podobne uregulowania jak w banku
    jak wypowiesz umowę z r-k w banku to i tak bank trzyma twoje dane
    przez 5 lat - muszą w razie czego wiedzieć, czyje przelewy robili

    u ubezpieczyciela tez tylko wypowiadasz umowę, a jak przyjdziesz
    np po roku i bedziesz chcial zaswiadczenie o bezszkodowej jezdzie
    to muszą mieć dane żeby ci odpowiedziec
    *** blad ***