  • 1. Data: 2008-08-14 16:18:06
    Temat: efekty uboczne remontu a odpowiedzialnosc wykonawcy
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Remont kamienicy (powazna wmiana wszytskich pionow).
    Po remoncie, w dwoch mieszkaniach odmowily posluszenstwa grzejniki
    przeplywowe Junkers (nawet usterka i model bardzo podobny).
    Jak na razie trudno ustalic zwiazek pomiedzy remontem (kucie sciany obok
    grzejnika, wibracje, pylenie) i usterka.
    Ale czy w takiej sytuacji wkonawca remontu jest odpowiedzialny za taka
    usterke? Przed wkroczeniem fachowcow dzialalo, po wyjsciu - nie dzialalo.
    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2008-08-15 05:45:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > Remont kamienicy (powazna wmiana wszytskich pionow).
    > Po remoncie, w dwoch mieszkaniach odmowily posluszenstwa grzejniki
    > przeplywowe Junkers (nawet usterka i model bardzo podobny).

    Z tego to można ewentualnie wnioskować, że to gówniany model.

    > Jak na razie trudno ustalic zwiazek pomiedzy remontem (kucie sciany
    > obok grzejnika, wibracje, pylenie) i usterka.

    Sam odpowiadasz na swoje pytanie.

    > Ale czy w takiej sytuacji wkonawca remontu jest odpowiedzialny
    > za taka usterke? Przed wkroczeniem fachowcow dzialalo, po
    > wyjsciu - nie dzialalo.

    Helena K. z Mrągowa jeszcze o 18:15 cieszyła się dobrym zdrowiem
    a zaraz po wysłaniu przez ciebie tego posta nagle zmarła.
    Przyjmiesz odpowiedzialność za tę śmierć?

  • 3. Data: 2008-08-15 05:52:49
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    znajdź fachmana = rzeczoznawce, ktory to powiąze i da Ci na papierze.....

    chyba ze spoldzielnia / wspolnota cos tu zdziala

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-08-16 11:00:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g8355u$c34$1@news.onet.pl>,
    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > Z tego to można ewentualnie wnioskować, że to gówniany model.

    Niezbyt rozumiem, jak to wywynioskowales? Jestes ekspertem od piecykow
    gazowych? Polecasz jakies odporne na ekipy remontowe modele?

    > Sam odpowiadasz na swoje pytanie.

    Jakie znowu pytanie? MI, laikowi trodno ustalic taki zwiazek.
    Rzeczoznawca, specjalista od piecykow, moglby cos takiego
    stwierdzic/wyeliminowac.

    > Helena K. z Mrągowa jeszcze o 18:15 cieszyła się dobrym zdrowiem
    > a zaraz po wysłaniu przez ciebie tego posta nagle zmarła.
    > Przyjmiesz odpowiedzialność za tę śmierć?

    Odnosze wrazenie, ze tutaj sytuacja jest troche inna.

    TA

  • 5. Data: 2008-08-16 11:21:51
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Po remoncie, w dwoch mieszkaniach odmowily posluszenstwa grzejniki
    > przeplywowe Junkers (nawet usterka i model bardzo podobny).

    Co się dzieje?

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-08-16 13:31:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał

    > Niezbyt rozumiem, jak to wywynioskowales?

    Statystycznie i logicznie. Jeśli w całej kamienicy nawaliły
    tylko te dwa to moja hipoteza jest uprawniona. Oczywiście
    wymaga sprawdzenia, bo sytuacja jest bardziej złożona niż
    trzy linijki twojego posta.

    > Jakie znowu pytanie? MI, laikowi trodno ustalic taki zwiazek.
    > Rzeczoznawca, specjalista od piecykow, moglby cos takiego
    > stwierdzic/wyeliminowac.

    To go najmij. Jak będziesz miał dowód na związek *przyczynowy*
    między działalnościa ekipy remontowej a awarią piecyka to
    sytuacja będzie inna. Na razie sam stwierdzasz, że takiego
    dowodu nie masz.

    > Odnosze wrazenie, ze tutaj sytuacja jest troche inna.

    Będzie inna jak będziesz miał ww dowód. Na razie masz tylko
    zbieżność czasową czyli właściwie nic.

  • 7. Data: 2008-08-16 14:09:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g86d9e$6k1$1@inews.gazeta.pl>,
    "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Co się dzieje?

    Tak jakby elekronika padla.
    Nie ma iskry, kontrolki sie nie swieca (obojetnie czy plynie woda czy
    nie).

    TA

  • 8. Data: 2008-08-17 00:42:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g86kri$4dh$1@news.onet.pl>,

    > Będzie inna jak będziesz miał ww dowód. Na razie masz tylko
    > zbieżność czasową czyli właściwie nic.

    Sorry, ale bredzisz. Wciaz sie upierasz przy podawaniu jakiegos
    przykladu od czapu. Przemysl to.
    EOT

    TA